Facility Manager

Proffice Sverige AB/Stockholm / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB/Stockholm i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

OM PROFFICE
Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Facility Manager för kunds räkning.
Som Facility Manager ansvarar du för den dagliga driften av en internservicefunktion hos en av våra kunder. Facility Manager leder och har personalansvar för ett team på 10-15 serviceassistenter. Du planerar, kvalitetssäkrar och följer upp verksamheten. Du har budgetansvar, sköter fakturahantering, fördelar personalresurser, bistår vid upphandlingar och deltar i ledningsgruppsmöten. Vidare står du för information och kontakt gentemot de avdelningar som serviceteamet arbetar mot. Du kommer även att vara aktiv i utvecklingsarbetet hos kunden.
Uppdraget som Facility Manager startar under maj månad och kommer att pågå t.o.m. december 2011. Det är på heltid med placering i centrala Stockholm. Under uppdragstiden kommer du att vara anställd på Proffice och uthyrd till kunden.

Publiceringsdatum
2011-04-29

Kvalifikationer
Du som söker denna tjänst har minst gymnasiekompetens och gärna högskoleutbildning. Du har goda kunskaper inom ansvarsområdet och ledaregenskaper. Ekonomi, arbetsrätt, arbetsmiljö och inköp är kunskapsområden som du känner dig hemma i. Du behärskar Officepaketet väl och har allmänt god systemvana. Du är duktig på att kommunicera och uttrycka dig i tal och skrift.
Vi tror att du tidigare har arbetat med ledning och samordning av en liknande funktion. Du har arbetat med kvalitetssäkring och arbetsmiljöfrågor. För att lyckas i rollen bör du vara flexibel, proaktiv, lojal och ha stark servicekänsla. Du är engagerad och initiativtagande samt har en utvecklad prioriteringsförmåga och helhetssyn. Vidare ser vi att du har en stark drivkraft att entusiasmera dina medarbetare. Du ser möjligheter istället för problem.
Välkommen med din ansökan, urval sker löpande!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-05-15
Registrera din ansökan på www.proffice.se
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sofia Almerén Persson

Företag
Proffice Sverige AB/Stockholm

Adress
Proffice Sverige AB/Stockholm
Box 70368
10724 Stockholm

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-787 17 00
Faxnummer: 08-55341815

Jobbnummer
917170

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB/Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB/Stockholm: