Extraarbete som receptionist i centrala Göteborg
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Är du student och söker ett extrajobb på sidan av studierna? Vill du tillhöra en vikarie-pool och arbeta i olika kontorsreceptioner? Är du en glad och utåtriktad person som gillar att träffa nya människor? Vi söker dig som är flexibel i ditt schema och finns tillgänglig på kort varsel.
Våra arbetspass är i kontorsreceptioner som är schemalagda måndag- fredag. Tiderna du arbetar varierar från veckan till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter våra kunders önskemål.
Vi värdesätter långsiktiga relationer med våra kunder och konsulter, därför önskar vi att du har minst ett år kvar på dina studier.
Publiceringsdatum2023-05-05Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och lättillgänglig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom konsult i vår vikarie-pool kommer du stötta våra kunders receptioner i Göteborg och Mölndal när ordinarie receptionist är frånvarande vid semester, sjukdom etc.
Huvudsakliga arbetsuppgifter som receptionist består av att ge service i världsklass, ta emot besökare, svara i telefonen och på mail. Andra arbetsuppgifter är bl.a. posthantering, plocka undan disk, stötta kollegor, behjälplig vid konferenser, inköp av kontorsmaterial samt enklare administration.
Detta är ett arbete som passar dig som är mycket flexibel och endast har ett fåtal fasta föreläsningar i veckan eller som studerar på distans och kan lägga upp ditt schema som du vill. Vi kan komma att ringa dig med kort varsel och din flexibilitet är därför av stor vikt.
Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Vi värdesätter även din kommunikativa förmåga.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning.
• Flytande svenska i tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska.
• Pågående utbildning på högskola eller universitet där du minst har ett år kvar av studierna alternativt har annan sysselsättning på minst 50 %.
• Tillgänglig 2-3 heldagar i veckan.
Övrig informationVi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Fast timlön enligt kollektivavtal.
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 7742212
Observera att sista ansökningsdag har passerat.