Extra/student för receptionisttjänst
Barona Human Resource Services AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-02-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extra/student för receptionisttjänst" (publicerad 2016-05-11) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-02-11Om tjänstenÄr du student eller har en annan deltidsysselsättning och önskar ha ett arbete vid sidan om? Är du samtidigt driven och älskar att ge service då är du den vi söker. Vi söker för vår kunds räkning en motiverad receptionist som kan hoppa in på kort varsel som vikarie för ordinarie receptionist eller vid hög belastning.
Dina arbetsuppgifter• Välkomna gäster som besöker företaget
• Hålla ordning på kontorsrummen
• Boka hotellrum och taxiresor för gäster
• Boka konferensrum och ordna med lunch inför större möten
Vi ser gärna att Du som söker kan jobba följande tidsperioder:
• den 7e och den 8e april (4 timmar mellan kl.13-17 per dag)
• den 11e och den 18e april (8 timmar mellan kl. 8-17 per dag)
• den 19e april (4 timmar (mellan kl. 8-12)
• den 26e april och den 27e maj ( 4 timmar mellan kl. 13-17 per dag)
• den 30e maj till 10e juni ( 8 timmar, mellan kl 8-17 per dag)
• den 13e juni ( 4 timmar, mellan kl 8-12)
KvalifikationerDu som söker bör ha annan huvudsysselsättning och kunna arbeta på ett flexibelt sätt genom att hoppa in med kort varsel och i vissa fall kortare pass. Du ska tala och skriva på engelska och svenska obehindrat. Det är meriterande att ha erfarenhet från en receptionist- eller samordnartjänst tidigare med serviceinriktning.
Om arbetsgivaren:
The customer is a global information technology, consulting and outsourcing company with 145,000 employees serving over 900 clients in 60 countries. The company posted revenues of $6.9 billion for the financial year ended Mar 31, 2013. They help customers do business better by leveraging industry-wide experience, deep technology expertise, comprehensive portfolio of services and vertically aligned business model. The 55+ dedicated emerging technologies â'Centers of Excellence' enables to harness the latest technology for delivering business capability to the company's clients.
They are globally recognized for its innovative approach towards delivering business value and its commitment to sustainability. Today they are a trusted partner of choice for global businesses looking to â'differentiate at the front' and â'standardize at the core' through technology interventions.
In today's world, organizations they have to rapidly reengineer themselves and be more responsive to changing customer needs. They are well positioned to be a partner and co-innovator to businesses in their transformation journey, identify new growth opportunities and facilitate their foray into new sectors and markets.
Hur du ansöker:
Du söker denna tjänst via CV databas på barona.se.
Vid frågor kan du kontakta oss på 08-52520500 eller på e-post
info@barona.seOm Barona:
Barona är ett multi-service företag med en verksamhet som omfattar rekrytering, outsourcing tjänster, logi tjänster och Executive Search. Barona finns i fem länder och rekryterar runt 10.000 tjänster varje år för jobb inom hälsovård, kontor, IT, logistik, industri och byggnadsverksamhet, både tillfälligt och permanent. Vi är idag den största HR leverantör i Finland och en av de största arbetsgivarna. Förutom Finland verkar Barona också i Ryssland, Polen, Sverige och Estland.
Sökord:
Barona; office; receptionist;
Varaktighet, arbetstid
Extra vid behov vikariat
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBogumila Dragon
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 2665342
Observera att sista ansökningsdag har passerat.