Extra: Ekonomiassistent till ISS Facility Servi
Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ta chansen att få praktisk erfarenhet inom ekonomi och administration!
Om ISS
ISS Facility Services är Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 12 000 medarbetare i Sverige och 44 000 medarbetare i Norden som arbetar inom en mängd tjänsteområden som bl a facility management, mat och dryck, kontorstjänster, fastighetstjänster och städtjänster. IFS, Integrated Facility Services, är ISS unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal. Med en utvecklad leveransmodell kan ISS säkerställa en förstaklassig service för våra kunder världen över.
Om jobbet
ISS behöver förstärkning och söker därför en ekonomiassistent som vill arbeta extra. Du kommer främst att arbeta i en redovisningsgrupp som består av 6 personer. Du kommer att understödja gruppen och ta hand om rapporter, leverantörsreskontra samt understödja med det löpande arbetet vid månadsbokslut. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma beroende på behov och intresse.
Möjligheter
Här får du möjligheten till en inblick i ett stort företags verksamhet, samt ges chansen att utveckla din förståelse för hur arbetet på en ekonomiavdelning fungerar. På ISS erbjuds du en plats i ett spännande företag med goda värderingar, och en stark vilja att lyckas.
Publiceringsdatum2014-07-21KvalifikationerVi söker dig med pågående utbildning inom ekonomi och vi ser gärna att du har praktisk erfarenhet från liknande uppgifter. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och vidare hanterar du Microsoft Officepaketet mycket väl.
Personliga krav
För att trivas i tjänsten är du en öppen och nyfiken siffermänniska. Du är serviceminded, social och har en prestigelös attityd. Det är även viktigt att du är noggrann och ansvarsfull samt vågar fatta egna beslut. Vi ser gärna att du är en flexibel person som arbetar effektivt och vill utvecklas.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet kommer vara förlagt under kontorstider 8-17 med flexibla tider. Du beräknas kunna arbeta 1-2 dagar i veckan och något mer under bokslutsperioden. Start i september.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=437Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Marielle Linder på telefon 08 684 252 32.
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
KontaktMarielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1942796
Observera att sista ansökningsdag har passerat.