Extra / deltidsarbete som Kundservicemedarbetare till fordonsbra
MSX International Ltd / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MSX International Ltd i Stockholm,
Jönköping,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag inom bilbranschen. Vårt fokus är kundtillfredsställelse och lönsamhet för våra samarbetspartners och kunder, vilka är bilimportörer och deras återförsäljare. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och drygt 6000 anställda experter i 80 länder, har MSXI det som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än sina konkurrenter.
Besök gärna
www.msxi.com för mer information
Tycker du om att arbeta med kundservice och brinner för att ge förstklassig service? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi söker nu kundservicemedarbetare som under kortare tid kan avlasta vår ordinarie personal i samband med frånvaro och semester. Tjänsten tror vi passar dig som är studerande eller vill kombinera din nuvarande situation med ett arbete. Arbetet sker på dagtid måndag - fredag.
Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i ett kundrelationscenter med att hantera olika typer av relativt avancerade ärenden / kundklagomål kopplade till kundernas bilägarskap. Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med telefon och dator i ett ärendehanteringssystem med målet att ge kunderna förstklassig service.
Vi söker dig som har viss erfarenhet av kundservice. Du är en duktig problemlösare, analytisk, har en positiv inställning och lätt för att kommunicera med andra människor. Erfarenhet av och/eller ett starkt intresse för fordonsbranschen är meriterande men inte nödvändigt. Du måste ha mycket goda kunskaper, i både tal och skrift, i svenska och engelska.
Anställning och arbetsställe:
Stockholmsområdet. Tjänstens omfattning är deltid/vid behov. Arbetet sker på dagtid måndag - fredag. Tillsättning så snart som möjligt efter överenskommelse.
Publiceringsdatum2016-03-11Dina arbetsuppgifter• Svara professionellt på kundernas frågor via email och telefon
• Säkerställa svar/lösning på kundernas frågor/klagomål kring bilägarskapet
• Samarbeta med återförsäljarna för klargörande i olika specifika ärenden
• Driva vidare eller eskalera ärenden som inte kan lösas i kundkontaktcentret
• Logga och bearbeta data i kundens CRM system
Önskvärd erfarenhet / kunskaper:
• Erfarenhet från arbete med administration och kundservice
• Erfarenhet från fordonsbranschen är meriterande
• Erfarenhet från arbete i kundrelationscenter är stark meriterande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Som person är du:
• Duktig på att kommunicera muntligt och skriftligt
• Lösningsorienterad och analytisk
• Strukturerad, självgående och positiv
• Van användare av Office-paket och har goda grundläggande IT kunskaper
Ansökan ska innefatta ett personligt brev och ett CV. Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande.
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Anders Thor, HR Manager, +46 (0)31-337 88 43
Besök gärna
www.msxi.com för vidare information.
Varaktighet, arbetstid
Varierande Behov / tim
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-25
Ange följande referens när du ansöker: Extra/Deltid CCHC BMW
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnders Thor, HR Manager +46709227627
Jonna Ekström 0707-767242
FöretagMSX International Ltd
AdressMSX International Ltd
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2719318
Observera att sista ansökningsdag har passerat.