Extra arbete för Universitets student/Barnflicka
Prohelp AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prohelp AB i Uppsala,
Knivsta,
Stockholm eller i
hela Sverige Prohelp är ett bemannings-och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker. Vi erbjuder extra jobb, heltids jobb och rekryteringar inom de flesta områden och branscher. Registrera ditt CV och få jobberbjudande till din e-post. För mer information besök prohelpbemanning.se. Välkommen!
Information om uppdraget:
Prohelp Bemanning söker nu för en familjs räkning en barnflicka. Barnen är 6
och 8 år gamla och går i skolan/fritids till 15:30. Förutom hämtning på fritids
innefattar arbetsuppgifterna läxläsning, lek och enklare matlagning tills
föräldrarna kommer hem från jobbet vid kl 17.30.
Det gäller alltså tisdagar och torsdagar kl 15:30 – 17:30.
Krav på person:
Du som söker ska vara Universitets studerande och gärna ha några år kvar av
din studietid. Du bör vara minst 20 år gammal. Vi söker dig är ansvarsfull,
snäll och glad tjej som kan arbeta hos oss familjen en längre period.
Har du arbetat på dagis eller fritids är det en merit.
Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten komma att tillsättas innan
ansökningstiden går ut.
Publiceringsdatum2008-08-08Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Start nu eller överenskommelse Deltid, tillsvidare
ErsättningFast lön
108,80 kr i timmen (inkl. semesterersättning)
Så ansöker duIntervjuer sker löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 080808
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@prohelpbemanning.seFöretagProhelp AB Företagspresentation
AdressProhelp AB
Mellanvägen 1 B
75645 Uppsala
KontorsadressKungsgatan 57B, 3 tr.
Uppsala
KontaktuppgifterTelefonnummer: 018-71 10 50
Faxnummer: 018-710670
E-postadress:
info@prohelpbemanning.se Jobbnummer 282347
Observera att sista ansökningsdag har passerat.