Experis söker löneadministratör med redovisningserfarenhet till

Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Helsingborg, Höganäs, Landskrona, Ängelholm, Örkelljunga eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-09-08

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi just nu en duktig löneadministratör med kunskaper i redovisning.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
• Reseräkningar
• Arbeta med ett projekt med målsättning att integrera SAP och Agda
• Titta på ett nytt reseräkningssystem
• Rapportering till huvudkontoret
• Rapportera antalet produktionstimmar till produktionschefen baserat på tidrapportering
• Skriva arbetsgivarintyg
• Kontrollera arbettidsrapporter
• Statistik till SCB
• Hantera förfrågningar från försäkringskassan
• Rehab-listor
• Eventuellt uppföljning på tjänstebilar

Vem är du?
För att lyckas i tjänsten har du ett par års erfarenhet av arbete med löner och redovisning. Du har goda kunskaper i excel och trivs med att arbeta i en förändringsbenägen arbetsmiljö. Du arbetar noggrannt och strukturerat och har ett öga för hur man kan effektivisera arbetet.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi har förmånen att verka i en miljö med stor erfarenhet och bred kompetens där nya och spännande utmaningar finns för dig med hög ambitionsnivå och arbetskapacitet. Vi har partnerskap med både stora och mindre företag över hela världen, och vår specialistkunskap om marknaden gör att vi snabbt kan hitta rätt jobbmöjlighet för dig. Vi är experter på att se varje individs unika potential. Det är så vi lyckas matcha dig med ett företag där du kommer att trivas, utvecklas och inspireras.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerad CV. Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Camilla Norén, 040-66 06 320 eller camilla.noren@se.experis.com

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Norén +46 40 660 63 20

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2421346

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: