Executive Assistant till internationellt bolag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2018-06-07Dina arbetsuppgifterVi söker en Executive Assistant till ett internationellt bolag med start i augusti. Din roll är att stötta de seniora ledarna och deras team. Du kommer att arbeta med allt från kalenderbokningar till förberedning och planering av konferenser. Du kommer att arbeta nära affären och ha många interna och externa kontakter.
Dina arbetsuppgifter innefattar bl.a:
• Planering och koordinering gällande både ledarnas kalendrar samt ta emot samtal och mail
• Skapa och modifiera dokument och presentationer för både intern och extern användning
• Hantera reseräkningar och annan administration
• Förbereda och administrera möten, workshops och konferenser
• Vara nyckelperson för de båda teamen gällande planering och andra praktiska bitar
• Ansvara för att informationen på intranätet är korrekt och uppdaterad
• Hantera introduktionen för nyanställda
Vem är du?
Vi söker dig som har arbetat i liknande roller i några år. Vi ser gärna att du har arbetat i en roll där du har stöttat flera seniora nyckelpersoner och där du har arbetat koordinerande och administrativt. Rollen ställer krav på hög integritet och det är viktigt att du kan hantera konfidentiell information på ett professionellt sätt. Vidare söker vi dig som har mycket goda kunskaper i Office-paketet samt är flytande i engelska, både muntligt och skriftligt.
Som person söker vi dig som har en god kommunikativ förmåga samt är duktig på att planera och organisera ditt arbete. Vidare kräver rollen en känsla för detaljer och en taktfullhet. Du bör även ha förståelse för affärer och verksamheten.
Du erbjuds
Ett spännande uppdrag på ett internationellt bolag. Det är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta hos vår kund. Startdatum för tjänsten är 13 augusti och uppdraget förväntas pågå i 6 månader. Vår kund sitter centralt på Kungsholmen och tjänsten är på heltid.
Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan redan idag på www .jurek.se. Om du har frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Amanda Rietz på
amanda.rietz@jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Rietz
amanda.rietz@jurek.se 0769-48 06 16
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4191408
Observera att sista ansökningsdag har passerat.