Etableringsansvarig till växande storage-bolag
Wrknest AB / Byggjobb / Stockholm
2022-11-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Etableringsansvarig till växande storage-bolag" (publicerad 2023-01-16) ⬅️
Visa alla byggjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om företaget (
https://www.kontain.se/)Företaget startades 2018 med en helt unik och nytänkande idé inom Storage, och med en mycket skalbar och digitaliserad modell. De erbjuder förvaringslösningar som bassar både företag och privatkunder. Företaget äger sina egna fastigheter har anläggningar i Stor-Stockholm och i Mälardalen men är under kraftig expansion vilket är anledningen till att de söker någon som kommer ansvara för den dagliga driften och för framtida etableringar. Bolaget förvärvar mark och uppför sedan storageanläggningar där man hyr ut förråd till kunder, så möjlighet här finns verkligen i att vara med hela vägen från ax till limpa vid projekten för att bygga ett större kedja av anläggningar.
Publiceringsdatum2022-11-04Om tjänstenTill bolaget söker vi nu en person som kan ansvara för den dagliga driften och för deras framtida etableringar. Här får du möjlighet att komma in i bolaget i ett tidigt skede och driva etableringsprocesserna. Du kommer jobba i nära samarbete med övriga två personer på bolaget och driva dess tillväxt och framgång på marknaden.
Detta är en direktrekrytering via Wrknest med anställning hos företaget och all kontakt sköts direkt med Wrknest för denna process.
Dina framtida arbetsuppgifter
Du kommer axla en viktig roll med fokus på bland annat utvecklingsarbete i form av att lokalisera mark, ansvara för upphandling i projekten så att nya anläggningar kan uppföras. Du kommer ha kontakt med både leverantörer och byggnadsarbetare i samband med etableringen av anläggningarna. Samtidigt behöver anläggningarna underhåll och verksamheten behöver hjälp i den dagliga driften. Arbetsuppgifterna består i allt från att hitta mark och vara med vid fastighetsförvärv till att driva projekten och sköta upphandling vid uppförande av de unika storageanläggningarna till att sköta daglig kontakt med kunder/hyresgäster och enklare underhåll/fastighetsskötsel av anläggningarna. I och med att företaget växer och nu är under kraftig expansion finns stora möjligheter att utvecklas och att vara med och ansvara för att bygga en rikstäckande kedja.
Vi söker dig som har
• B-körkort
• Erfarenhet från fastighets- och eller byggbranschen, tex som etableraringsansvarig, projektledare, uthyrare, fastighetsförvaltare, teknisk förvaltare/fastighetsskötare eller du som jobbat inom byggbranschen
• Flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska
Vi ser det som meriterande om du har
• Erfarenhet av projektledning och/eller nyetableringar
• Erfarenhet från fastighets- och/eller byggbranschen
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Det är av stor vikt att du är självgående och initiativtagande då bolagets framtida etablering hänger på att det är du som hela tiden tar den framåt. Du är prestigelös och räds inte att ta tag i och lösa problem när de dyker upp och du drivs av att arbeta i en miljö där man har ett brett spann av arbetsuppgifter.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Frihamnen
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWrknest AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wrknest AB (org.nr 559293-2213),
http://www.wrknest.se Arbetsplats Wrknest
Jobbnummer 7140828
Observera att sista ansökningsdag har passerat.