Espresso House Service Desk söker nya medarbetare

Espresso House / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Espresso House i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vill du ha varierande arbetsuppgifter, mycket eget ansvar och jobba i ett härligt team på huvudkontoret i Stockholm? Då kanske EH Service Desk är något för dig! Som Service Desk-medarbetare är du i centrum på ett företag som växer så det knakar och du är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs.

Vad är Service Desk?
Service Desk är en ny avdelning på Espresso House som fokuserar på att ge service och support till våra gäster och anställda. Vi hanterar bland annat catering, gästsupport, intern support och kontorsansvar.

Ansvarsområden och arbetsuppgifter:
Du är alltid en ambassadör för Espresso House, både vid möten med gäst och anställda. Du får hantera olika typer av uppgifter och ansvarsområden varje dag, bland annat:

• Svara på gästers mejl och telefonsamtal, och hjälpa dem med sina problem.
• Ta emot beställningar och driva försäljning genom Catering.
• Ge support till övriga avdelningar och personer inom företaget.
• Ta emot gäster på kontoret och se till att dina kollegor på kontoret har en trivsam och strukturerad arbetsplats.

Vad erbjuder vi dig?

• Att jobba på Service Desk ger dig goda möjligheter att utvecklas inom företaget.
• Du har flexibla arbetstider där schemat anpassas efter din tillgänglighet.
• Du kommer få mer kunskap om hur Espresso House fungerar, och du kommer ha möjlighet att påverka rutiner och arbetssätt.
• Du blir välkomnad in i ett starkt team som jobbar efter Espresso House värderingar och principer.

Vad erbjuder du oss?

• Du är en person som ser lösningar när andra bara ser problem.
• Du tycker om att jobba i ett team, men har inga problem med att jobba självständigt och ta ansvar för ditt arbete.
• Att sitta och hantera många olika program på datorn samtidigt är inget problem för dig, och du är nyfiken på hur saker och ting fungerar.
• Du tycker att försäljning är kul och du blir taggad av att jobba mot uppsatta mål.
• Gästen går alltid först för dig, och du är väldigt mån om att människor i din närhet ska trivas.
• Du tror på Espresso House och vill jobba för vårt märke och utveckling.

Övrig information:
Du rapporterar till Head of Service Desk, Madeleine Sjöholm.
Tjänsten är på deltid (20%) och utgår från Stockholm City.

Ansök:
Skicka in ansökan innan sista ansökningsdag 6e april. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Eventuella frågor hänvisas till Madeleine Sjöholm, madeleine.sjoholm@espressohouse.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2018-03-16

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Espresso House

Adress
Espresso House
Drottninggatan 29
11151 Stockholm

Kontorsadress
Drottninggatan 29

Jobbnummer
4026996

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Espresso House

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Espresso House: