Erfarna löneadministratörer till spännande uppdrag i Stockholm!
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Söker du kombinationen av att administrera löner, möta nya människor och utvecklas genom möjligheten till varierande uppdrag? Då har vi den perfekta möjligheten för just dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
Tjänsterna vi erbjuder är varierande, på såväl små löneavdelningar där du får arbeta med hela löneflödet, till stora föreag där du blir en viktig kugge tillsammans med flera kollegor. Våra kunder återfinns i de flesta branscher och även inom statliga myndigheter. Med varierande uppdrag får du en varierad arbetsroll med ständiga utvecklingsmöjligheter till jobb som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden!
Vem trivs här?
För dig som har relevant utbildning samt minst två års erfarenhet av självständigt arbete med hela löneflödet, gärna med både kollektivavtal och tjänstemannavtal, finns många olika uppdrag där du kommer att trivas. Din vana av att fungera som stöd och service ut i organisationer, till såväl chefer som medarbetare kommer att komma väl till pass. Har Du erfarenhet av ansvar för egna lönekonton är det meriterande, likaså om Du har vana av avtalsskrivning.
Du har stor kunskap i gällande lönelagstiftning och har arbetat i ett eller flera av de stora lönesystemen, t.ex. Hogia, Agda och/eller SAP lön. Att Du behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska är en självklarhet då Du kommer i kontakt med båda språken dagligen.
För att trivas i rollen krävs att Du är en person som gillar att ge service som alltid ställer kunden i fokus. Du har stor integritet och klarar av att stå upp för det Du anser vara rätt samtidigt som Du är flexibel inför uppgifter.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig!
Vad erbjuder vi?
Tjänsterna är konsultuppdrag och tillsätts löpande. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Finance & Legal förmedlar tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar. Allt från ekonomiassistenter till ekonomichefer, verksamhetscontrollers m.fl.
Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-09-04Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Kvam 0859898002
lovisa.kvam@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Box 121 27, Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1643851
Observera att sista ansökningsdag har passerat.