Erfaren VD-assistent till Cargotec Hiab

Bravura / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-11-09

Företaget
Hiab är en ledande leverantör av vägburna lasthanteringslösningar och en del av Cargotec. Cargotec formar lasthanteringsbranschen till fördel för sina kunder och aktieägare. Med verksamhet i över 1000 länder och egna anställda i 48 länder har Cargotec ett unikt försäljnings- och servicenätverk som står till tjänst för kunderna lokalt och ser till att deras produkter alltid fungerar. Cargotecs affärsområden omfattar MacGregor, Kalmar och Hiab, som är erkänt ledande inom gods-och lasthanteringslösningar världen över.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som VD-assistent är din huvudsakliga uppgift att genom administration och koordinering ge omfattande support och service. Du hanterar reseplanering och resebokningar, kalenderadministration och möteskoordinering. Du producerar dokument för extern och intern kommunikation, och ansvarar för att redovisa utlägg och kostnader. Du kommer även att ha inblick i styrelsearbete och det är viktigt att du vet vad styrelseuppdrag innebär.

Kvalifikationer
Erfarenhet: Mångårig erfarenhet av att arbeta som assistent på chefsnivå eller motsvarande på ett större företag och av att ha arbetat i internationell, global miljö
Språk: God verbal förmåga i svenska och engelska
Programvaror: Erfarenhet av arbete i affärsystem, resesystem och faktureringssystem

Vid denna rekrytering ställer vi mycket höga krav på dig som person. Vi söker dig som är van att arbeta i högt tempo och trivs i en fartfylld miljö. Du arbetar proaktivt och har god förmåga att planera. Arbetet ställer krav på att du har ett flexibelt förhållningssätt, är en mycket god kommunikatör och är noggrann med detaljer. Du har en god känsla för service och är inte rädd för att ta beslut. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet för denna tjänst.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: vd-assistent, chefsassistent, executive assistant, heltid, administration, koordinering, Malmö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Dott 08-40024050 tove.dott@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2519321

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: