Erfaren säljadministratör till Valeo!
Experis Sverige Huvudkontor / Administratörsjobb / Göteborg
2015-07-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren säljadministratör till Valeo!" (publicerad 2015-11-11) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Valeo is an independent industrial Group fully focused on the design, production and sale of components, integrated systems and modules for the automotive industry, mainly for CO2 emissions reduction, Valeo ranks among the world's top automotive suppliers.
Present in 29 countries, the Group employs 73 800 people at 128 production sites, 21 Research centers, 40 Development centers and 12 distribution platforms.
Valeo's operating culture is based on achieving operational excellence, thanks to world-class quality levels, a set of values applied by all employees, and a strong commitment to social and environmental responsibility.
Valeo adds value.
You make it happen.
Read more
www.vaelo.com or
www.valeo.sePubliceringsdatum2015-07-07Dina arbetsuppgifterRollen handlar om att stötta vår försäljningsavdelning kring det administrativa. Hos oss innebär det en bred roll där du förväntas ta stort ansvar för flera olika delar. Det innebär att du hanterar order, prislistor, fakturering, försäljningsstatistik samt att du även har koll på de olika betalnings- och leveransvillkor som kan förekomma. Du förväntas också hantera tulldokument samt remburser och ha kontinuerlig kontakt med vår bank. Tjänsten är förlagd på vårt kontor i Göteborg. Du rapporterar till Regional Sales Director.
Vem är du?
Vi söker en driven och ansvarsfull person med erfarenhet från liknande roll, gärna från fordonsbranschen. För att bli framgångsrik i rollen behöver du ha en utpräglad administrativ förmåga och arbeta strukturerat och noggrant. Din sociala kompetens och kommunikativa förmåga gör det lätt för dig att skapa och underhålla goda relationer både internt och externt. Då engelska är vårt koncernspråk behärskar du engelska väl i både tal och skrift. Om du har arbetat i affärssystemet SAP ser vi det som meriterande.
Kontaktperson för detta jobbAnsök genom att registrera din CV på experis.se och sök sedan via annonsen, dock senast den 30 augusti. Visst urval och telefonintervjuer startar efter 17 augusti.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Tina Rydh på
tina.rydh@se.experis.comVarmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTina Rydh
FöretagExperis Sverige Huvudkontor
AdressExperis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2347353
Observera att sista ansökningsdag har passerat.