Erfaren registrator för heltidsuppdrag i Solna
Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-12-17Om tjänstenFör kunds räkning söker vi nu efter en noggrann och ansvarstagande registrator för ett uppdrag i kommunal verksamhet. Kunden är belägen i Solna med närhet till goda kommunikationer.
Uppdraget är på heltid och förväntas starta vid årsskiftet och pågå i tre månader med möjlighet till förlängning för rätt person.
Rollen som registrator kommer att vara bred och du kommer att arbeta med dokumenthantering och ärendehanteringsprocesser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära att samla in, sortera och arkivera information med hänsyn till de bestämmelser som reglerar kommunalt verksamhetsområde såsom offentlighets- och sekretesslagen, tryckfrihetsförordningen, förvaltningslagen, arkivlagen och personuppgiftslagen. Kunden söker därmed en person som kan hantera arbetsuppgifter med stor integritet.
ProfilFöljande kompetenskrav ställs:
• Godkänd registratorsutbildning på högskolenivå eller likvärdig utbildning/kurs
• Minst två års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana, framförallt i Office-paketet
Det är meriterande om du har erfarenhet från kommunalt arbete sedan tidigare. Har du också arbetat med ärende- och dokumenthanteringssystemet Lex är även det en fördel.
För att passa in i verksamheten bör du som person vara öppen, trevlig och lösningsorienterad. Självklart är du mycket ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt samt har lätt för att lära dig nya system.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2868
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda-Maria Bruhn
ida-maria.bruhn@arenapersonal.comFöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2580994
Observera att sista ansökningsdag har passerat.