Erfaren receptionist till tillsvidareuppdrag på deltid!
KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
2018-05-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Erfaren receptionist till tillsvidareuppdrag på deltid!" (publicerad 2018-05-18) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Om tjänsten
Reception / växel / kontor / service / telefon / office
Är du en person med gedigen erfarenhet av servicearbete på kontor? Känner du dig trygg och trivs i din roll som receptionist? Då kan detta vara tjänsten för dig! Till vår kund i centrala Stockholm söker vi en receptionist som långsiktigt vill arbeta på deltid på ett tillsvidareuppdrag med start omgående.
Skicka in din ansökan idag!
Arbetsuppgifter
Som receptionist hos vår kund är du den som primärt är ansvarig för att ta emot besökare och att svara i företagets växel. Utöver det tillkommer det administrativa uppgifter där du som receptionist är behjälplig företagets anställda och hjälper till med att förbereda inför event som företaget arrangerar. I denna tjänst som receptionist kommer du dessutom vara behjälplig med att ta ronderingar runtom i företagets lokaler och även hantera in- och utgående post.
Kvalifikationer
För att vara kvalificerad för denna tjänst ser vi att du har minst fem års erfarenhet av arbete med service på kontor, exempelvis som receptionist, telefonist, eller kontorsassistent. Du ska vara trygg i-och på egen hand kunna ansvara för de ovan beskrivna arbetsuppgifterna. Som person ser vi att du är en lugn och professionell person som drivs och motiveras av att få arbeta med människor. Du är serviceorienterad och vill kombinera dina sociala färdigheter dina strukturerade och administrativa sådana. Då detta är en rörlig receptionistroll med lokalronderingar och mottagande av leveranser ser vi att du har en god fysisk förmåga och är prestigelös inför att hjälpa dina kollegor.
I övrigt ser vi att du är en datorvan person med mycket goda kunskaper Microsoft Office och att du har varit i kontakt med någon form av växelsystem. Slutligen kräver tjänsten att du obehindrat kan tala och skriva på såväl svenska som engelska.
Övrigt
Start för uppdraget är omgående och är på deltid på tillsvidarebasis. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund i Stockholm.
Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar inte emot ansökningar via mail eller telefon. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare William Ericson på 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-05-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-01
Ange följande referens när du ansöker: 3232
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktWilliam Ericson
FöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38
Jobbnummer 4129579
Observera att sista ansökningsdag har passerat.