Erfaren löneadministratör - extrajobb
Personalpoolen Mellansverige AB / Ekonomiassistentjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.
Vi söker för kunders räkning en självgående löneadministratör som skall ansvara för två förtetags löneutbetalningar.
Du kommer att behöva arbeta ca 8 dagar/månad med möjlighet att till viss del planera dina arbetsdagar.
Arbetet består av att registrera tidrapporter och reseräkningar, slutlöner, hantera rikskuponger, avstämning mot kund, utskick av lönespecifikationer, sammanställa kontrolluppgifter.
Du kommer arbeta med Hogia Lön och Hogia Lön Plus.
Som person skall du vara serviceinriktad, självgående och positiv. Det är viktigt att du är en ansvarsfull och flexibel person med stor vana från ditt yrke.
Du ska helst kunna börja i mitten av december och kunna jobba ca 3-5 månader.
Publiceringsdatum2008-12-01Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Deltid
ca 8 dagar/ månad, dagtid
ErsättningFast lön
enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-12-19
Ansökan kan skickas till e-postadress:
annica@personalpoolen.seKontaktAnnica Ängerek, Bemanningsansvarig, 070 - 546 44 90, 019 - 126059 (direktnr),
annica@personalpoolen.seFöretagPersonalpoolen Mellansverige AB
AdressPersonalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO
KontorsadressENGELBREKTSGATAN 8
ÖREBRO
KontaktuppgifterTelefonnummer: 019-126005
Jobbnummer 361765
Observera att sista ansökningsdag har passerat.