Erfaren ekonomiassistent sökes till PrimeWine Group

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Inhouse AB

Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar kompetensförsörjning, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Kommunikation, Försäljning, HR, Ekonomi och Administration.

Om kunden / About the Client
PrimeWine Group består av fyra fristående bolag som importerar och säljer viner till den svenska marknaden. PrimeWine Group har sedan starten 2002 haft en snabb och medveten tillväxt. Idag är vi bland de tre största importörerna med 45 anställda och en omsättning på 1 200 miljoner SEK.
Vårt nytänkande inom utveckling, försäljning och marknadsföring gör att vi idag är porten till den skandinaviska vinmarknaden. Inom PrimeWine Group finns PrimeWine Sweden, MondoWine Sweden, BGS Wine Import och Multibev.

Arbetsbeskrivning / Work Description
PrimeWine Group är i ett expansivt skede och söker nu en ekonomiassistent.

PrimeWine Group erbjuder en mycket snabb, föränderlig och internationell miljö. Som ekonomiassistent inom PrimeWine Group kommer du bl a att arbeta med kund- och levreskontra och därtillhörande balanskonton, betalningar, periodiseringar, löpande avstämningar av balanskonton, delaktighet i månadsbokslut, framtagande av rapporter och interna projekt.

Inom kundreskontra och levreskontra ingår givetvis upprättande av fakturor, mottagande och registrering av levfakturor, attestförfarande, hantering av inbetalningar och hantering av utbetalningar - avstämning av LRK, KRK, bankkonton, förutbetalda kostnader och upplupna kostnader.

Din profil / Your profile
Du är en person som har arbetat brett som ekonomiassistent och vi tror att du har varit i en liknande roll i ungefär 3-5 år. Förutom att du måste ha erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter ska du ha goda kunskaper i Excel och behärska engelska i tal och skrift. Som person är du självgående, har ett sinne för detaljer, är glad, social och driven. Det är ett krav att du har arbetat i ett större affärssystem och en fördel om du har erfarenhet av IFS.

Övrigt / Other
Tycker du att tjänsten låter spännande, skicka in din ansökan och CV via länken. Intervjuer sker löpande så sök omgående.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Publiceringsdatum
2013-08-26

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-29
Ange följande referens när du ansöker: 673
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Siggelin elin.siggelin@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Jobbnummer
1635295

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: