Erfaren biljettör till Back Office Support
Flygstolen Nordic AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Flygstolen Nordic AB i Helsingborg Vill du jobba hos en av Sveriges mest framgångsrika onlineresebyrå?
Vi finns i Helsingborg och bolaget startades av entreprenören Linda Bjernstål 2004. Bolaget är snabbväxande och har försäljning i Sverige Norge och Danmark. Försäljning kommer från Flygstolen.se samt från varumärket Tripmonster.dk/no
Vi ger support till vårt kundsupportteam med ombokningar och namnändringar. Vi hanterar även tidtabelländringar och gör ombokningar, återbetalningar samt nybiljettering. All kommunikation är via telefon eller e-post med våra leverantörer och kunder.
Du samarbetar även med vår ekonomiavdelning angående avstämningar. Tjänsten är heltid.
Vi söker dig som har:
• Tidigare erfarenhet av biljettering /omskrivningar och återbetalningar
• Mycket god kunskap i Amadeus och/eller Sabre och/eller Worldspan
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
• Du är van att jobba självständigt och är noggrann och effektiv
• Hantering av ACM och ADM i BSP link.
Välkommen att skicka din CV samt ett personligt brev till
jobb@flygstolen.se Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Publiceringsdatum2014-10-27Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@flygstolen.seKontaktJessica Hall, COO 0723-276065
jobb@flygstolen.seFöretagFLYGSTOLEN NORDIC AB
AdressFLYGSTOLEN NORDIC AB
Berga alle 3
25232 HELSINGBORG
KontorsadressBerga Alle 3
HELSINGBORG
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0771-290290
E-postadress:
jobb@flygstolen.se Jobbnummer 2045112
Observera att sista ansökningsdag har passerat.