Erfaren assistent med engelskakunskaper sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu söker vi en självgående assistent med erfarenhet av att stötta ett säljteam till internationellt bolag i Stockholmsområdet!

Publiceringsdatum
2010-11-29

Arbetsuppgifter
Rollen innebär att du agerar som länk mellan säljare och jurister inom bolaget, vilka är placerade i olika länder. Du kommer att vara involverad i medlemsprocessen och ditt ansvar ligger främst på att se till att samtliga papper och rätt information finns och sedan stämmer av att avtal ser korrekta ut. I det skedet arbetar du mycket med säljarna och återkommer till dem om det saknas viktig information innan du skickar vidare avtal till juristerna. I ditt arbete har du kontakter världen över vilket gör att du dagligen kommer att tala och skriva engelska.

Erfarenheter
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och rollen som assistent. Att arbeta i en säljorganisation är du van vid och du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Vidare är dina datakunskaper goda, då främst i Officepaketet.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har en förmåga att arbeta i en miljö där medarbetare har olika åsikter och du är flexibel som person. Du är kommunikativ, social och drivande. Vidare är du självklart noggrann, har ordning och reda samt arbetar effektivt. För att lyckas bra i rollen är dessutom självgående.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och arbetar på uppdrag hos vår kund.
Uppdraget ska tillsättas i början av januari 2011 och väntas pågå i ca 6 månader. Tjänsten är på heltid med sedvanliga kontorstider.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel. 08-598 982 37 eller sofia.wigzell@adecco.se
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
789018

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: