EnterCard söker en HR-administratör
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inhouse AB
Publiceringsdatum2011-04-27FöretagetEnterCard är ett ledande betal- och kreditkortsföretag på den Nordiska marknaden. EnterCard är ett unikt samarbete mellan Swedbank och den brittiska banken Barclays Bank, som sedan juli 2005 ger ut och marknadsför kort och delbetalningar genom partnerprofilerade kort.
Dina arbetsuppgifterVi söker en HR-administratör till vårt Nordiska HR-team bestående av totalt sju personer. Du kommer att verka i en miljö som präglas av engagemang och professionalitet där de engelska orden: RESPONSIBLE; CHALLENING OCH DEDICATED dagligen reflekteras i vårt arbetssätt och företagskultur.
Rollen innefattar varierande arbetsuppgifter såsom exempelvis uppdatering och uppföljning av bolagets policys, hantering av anställningsförmåner, uppdatera intranätet, kvalitetssäkra anställningsavtal och befattningsbeskrivningar och rekryteringsadministration. Du kommer även proaktivt arbeta med uppföljning och analysering av HR Scorecard samt HR-processer på gruppnivå.
ProfilDu har starkt driv och hög integritet och brinner för HR-relaterade frågor. Som person är du kommunikativ och noggrann och skapar naturligt relationer med alla typer av människor. Viktigt för rollen är noggrann, att du har en god social förmåga, är empatisk och en god lyssnare. Du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift och är van användare av Officepaketet, framför allt av Excel och Word och gilla att arbeta med administration. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vi söker dig som har ca 2-3 års erfarenhet från brett HR-administration. Vi ser det som meriterande om du har någon erfarenhet av HR system samt av arbetsrätt, pensioner och relaterade försäkringar. Att tala och skriva engelska och svenska flytande är krav.
Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en provanställning med start i slutet av maj eller enligt överenskommelse.
Tycker du att tjänsten låter intressant är du välkommen att fylla i ansökan, bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Sophie Önefäldt, Rekryteringskonsult på Inhouse som vi samarbetar med i denna rekrytering.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 222
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktSophie Önefäldt, 0704315009,
sophie.onefaldt@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
Jobbnummer 914450
Observera att sista ansökningsdag har passerat.