Enkv Personlig Assistans Söker Rekryterare För Tjänst På Heltid

Enkv Assistans AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Enkv Assistans AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Som rekryterare är du vårt ansikte utåt och den första kontakten med blivande medarbetare och sökande personliga assistenter och arbetsledare. Du gör allt från att hjälpa vår uppdragsgivare (Brukaren) att ta fram en kravprofil, till att förse personen med kandidater, genomföra intervjuer, anställa och starta upp uppdraget/arbetet. När det inte är något pågående rekryteringsarbete är du en behjälplig resurs till HR och koordinator inom företaget.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Hjälpa uppdragsgivaren att formulera kravprofil och annonser för aktuella lediga tjänster.
• Bygga nätverk med kandidater.
• Genomföra telefonintervjuer samt hålla individuella intervjuer tillsammans med uppdragsgivare.
• Referenser och bakgrundskontroller.
• Administrera inkommande ansökningar i rekryteringsverktyget.
• Allt från att ta fram kravprofil till onboarding med anställningsavtal och hjälpa till att starta uppdraget/anställningen.
• I tid då det saknas arbetsuppgifter inom rekrytering stödjer du HR och vår koordinator.

Är du den vi söker?

• Vi söker dig med tidigare erfarenhet av bemanning och som brinner för rekrytering. Har du tidigare arbetat med rekrytering inom personlig assistans eller själv har en bakgrund inom LSS är det mycket meriterande, men det är inte ett krav.
• Du har mycket god förmåga att kommunicera samt skapa och vårda relationer.
• Förmåga att självständigt strukturera, organisera och utveckla ditt arbete.
• Serviceinriktad, flexibel och lösningsorienterad.
• Eftergymnasial utbildning inom PA, HR eller rekrytering är meriterande men inte ett krav.
• Vi lägger störst vikt vid personliga egenskaper och driv.

Vad kan vi erbjuda?

• Flexibla arbetstider med frihet under ansvar - ENKV Assistans AB vill främja att arbetstagaren själv kan styra och planera sin arbetstid. Därför finns utrymme för flexibilitet både vad gäller när och var arbetet utförs. Av stor vikt är att ENKV uppfyller de krav som åligger oss och vår uppdragsgivare är nöjd.
• Trygg och hälsosam anställning - ENKV Assistans AB vill arbeta hälsofrämjande och därför erbjuds alla anställda ett generöst friskvårdsbidrag, tjänstepension och en privat sjukvårdsförsäkring.
• Aktiviteter och umgänge - Vi på administrationen träffas fysiskt en gång i kvartalet på planeringskonferens och Teambuildning. Varannan vecka har vi avstämningsmöte på vårt huvudkontor i Stocksund, Stockholm.

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-11-10

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Enkv Assistans AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Enkv Assistans AB (org.nr 556626-1854), https://www.enkv.se

Arbetsplats
Enkv

Kontakt
Amy Zell
amy@enkv.se

Jobbnummer
6109679

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Enkv Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Enkv Assistans AB: