Engagerad Löneadministratör med start omgående
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2016-03-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Engagerad Löneadministratör med start omgående" (publicerad 2016-03-19) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning / Work Description
Nu söker vi på Inhouse en Löneadministratör för konsultuppdrag på 80% med stor möjlighet till överrekrytering eller förlängning, med start omgående.
Som löneadministratör hos vår kund kommer du tillsammans med en kollega att hantera mellan 800-900 löner per månad, då främst arbetarlöner. Löneunderlag skapas i tidsredovisningssystem och löneberäkningen i HogiaLön+. Viss manuell hantering förekommer. I den månatliga löneprocessen ingår att ge support till chefer i arbetsrättsliga och personaladministrativa frågor.
Din profil / Your profile
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av självständigt lönearbete. Du har en grundläggande utbildning i lön alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har aktuella kunskaper i lönesystemet HogiaLön+. Du är van att hantera många löner samtidigt då löneprocessen har tajta tidsramar.
Som person har du ett stort intresse för lönearbetet, ett eget driv, är självständig och har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra. Du ska gilla att arbeta i team, vara lösningsorienterad och gärna ha ett visst mått av affärsmässighet. Du ska även vara bra på att ge god service och förstå vikten av det.
Övrigt / Other
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 80% i 1-3 månader via Inhouse med stor möjlighet till överrekrytering eller förlängning. Placering i Stockholm. Låter detta som någonting för dig? Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin via mail på
elin.siggelin@inhouse.se .
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
Publiceringsdatum2016-03-07ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-20
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1504
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Siggelin
elin.siggelin@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2711219
Observera att sista ansökningsdag har passerat.