Engagerad Löneadministratör med start omgående

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2016-03-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Engagerad Löneadministratör med start omgående" (publicerad 2016-03-19) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning / Work Description

Nu söker vi på Inhouse en Löneadministratör för konsultuppdrag på 80% med stor möjlighet till överrekrytering eller förlängning, med start omgående.

Som löneadministratör hos vår kund kommer du tillsammans med en kollega att hantera mellan 800-900 löner per månad, då främst arbetarlöner. Löneunderlag skapas i tidsredovisningssystem och löneberäkningen i HogiaLön+. Viss manuell hantering förekommer. I den månatliga löneprocessen ingår att ge support till chefer i arbetsrättsliga och personaladministrativa frågor.

Din profil / Your profile

Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av självständigt lönearbete. Du har en grundläggande utbildning i lön alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har aktuella kunskaper i lönesystemet HogiaLön+. Du är van att hantera många löner samtidigt då löneprocessen har tajta tidsramar.

Som person har du ett stort intresse för lönearbetet, ett eget driv, är självständig och har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra. Du ska gilla att arbeta i team, vara lösningsorienterad och gärna ha ett visst mått av affärsmässighet. Du ska även vara bra på att ge god service och förstå vikten av det.

Övrigt / Other

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 80% i 1-3 månader via Inhouse med stor möjlighet till överrekrytering eller förlängning. Placering i Stockholm. Låter detta som någonting för dig? Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta Elin Siggelin via mail på elin.siggelin@inhouse.se .

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-03-07

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-20
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1504
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Siggelin elin.siggelin@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2711219

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: