Elan söker för kunds räkning en Service Manager

Elan IT / Chefsjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Älmhult, Osby, Östra Göinge, Ljungby, Markaryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Elan IT i Älmhult, Osby, Ljungby, Alvesta, Växjö eller i hela Sverige

Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och bemanningsföretag inom IT. Vi hyr ut konsulter och rekryterar personal inom projektledning, systemutveckling, affärssystem, infrastruktur, användarsupport, databasadministration, kravhantering och IT-arkitektur. En stor del av vår verksamhet är inriktad på outsourcing av lösningar inom kompetensförsörjning.
Elan finns på 55 orter i 16 länder med en global omsättning på nära en halv miljard euro och en årlig tillväxt på 25 %. Vi har över 7 000 konsulter och förmedlar rekryteringar till 10 000 företag världen över. I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Växjö med totalt 900 medarbetare. Läs mer på www.elanit.se.
Show us how you do IT!
We are looking for a Service Manager to our customer. We are looking for YOU who see the challenge to drive the global development through high performing Service Management as your natural next step. We can offer you a real challenge and a possibility to develop both people and business together in a growing environment.
As a Service Manager you will have the full accountability for the delivery of the running IT Services. You will work close to IT Demand, with focus on delivering services, with speed and quality. You will secure the competence and capabilities needed now and over time. You will be supported by your colleagues in a highly motivated delivery organisation.
The customer are taking on the challenge to become an outstanding and high performing IT Delivery organisation, having business and people in focus. You are expected to work with deliveries in focus, creating togetherness and a high level of service mindset. You will be an important member of a flexible and highly motivated management team.
THE ASSIGNMENT
• Accountable when it comes to IT deliveries within the Service area, running services.
• Accountable for the relation with IT Demand within the Service area
• Personnel responsibility of staff members in the Service Area Plan and Secure Supply
• Accountable for the IT Delivery budget for the Service Area, running services
KNOWLEDGE
• Experience and knowledge in application management sourcing
• Knowledge and experience of how to lead & inspire people and change management.
• General experience of business processes, and about how IT can add business value.
• Commercial drive, with experience from supplier/customer relationship
As a Manager you are energized by attracting, developing, and inspire co-workers by realizing the Human Resource Idea and create an environment where the culture is a strong and living reality that embraces the diversity and development of both leading Business & People together. You need to have great leadership, analytic and strategic skills
Welcome with your application!
Vid frågor om tjänsten kontakta Åsa Sellert på Elan IT, telefon 070-677 47 68 eller asa.sellert@elanit.se . Du ansöker till tjänsten endast via registrerad eller bifogad CV på www.elanit.se. Urval kommer att ske löpande sök därför tjänsten så snart som möjligt.

Publiceringsdatum
2011-08-22

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-08-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Jenny Järgren, NULL

Företag
Elan IT

Adress
Elan IT

Jobbnummer
1008830

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Elan IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Elan IT: