Ekonomisk handläggare till fastighetsbolag
Bravura / Butikssäljarjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Sigtuna,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-12-19FöretagetFöretaget är ett fastighetsbolag som erbjuder förvaltningstjänster till bostadsrättsföreningar och fastighetsägare. Kontoret är beläget i Märsta/Arlanda.
Detta är en konsultanställning på minst sex månader, med goda chanser till förlängning. Denna roll kommer innebära visst resande även till företagets kontor i Järfälla.
Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomisk handläggare på företagets kundcenter ansvarar du för att på ett aktivt och professionellt sätt bemöta företagets kunder och hantera ärenden. Dessa ärenden gäller exempelvis frågor rörande medlemskap, betalningar, avtal, panter, parkeringsplatser och köhantering. Efter samtal från kund är det även din uppgift att registrera och handlägga ärendet från början till slut. Många av ärendena är av ekonomisk karaktär och rör bland annat reskontra och fakturering. Ärenden kommer in via telefon, mail och i receptionen. Dina arbetsuppgifter är varierande och du kommer arbeta både i receptionen och med telefonen som arbetsredskap.
Kvalifikationer• Erfarenhet av ekonomiska arbetsuppgifter såsom reskontra, kontering etc.
• Erfarenhet av att arbeta som hyresadministratör är meriterande
• Kunskaper i fastighetssystem är meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
För att trivas i denna roll är det viktigt att du känner dig trygg och stabil i arbetsuppgifter som rör ekonomi och administration. Du har lätt för att lära och tar gärna egna initiativ i ditt dagliga arbete. Då rollen kommer innebära varierande arbetsuppgifter är det viktigt att du är flexibel och prestigelös.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Arlanda/Märsta
Lön: Enligt ök.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Ekonomi, handläggare, administration, reskontra, fakturering
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Grönborg
lisa.gronborg@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0191
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3863526
Observera att sista ansökningsdag har passerat.