Ekonomibiträde till Särö skola
Kungsbacka Kommun / Restaurangbiträdesjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla restaurangbiträdesjobb i Kungsbacka,
Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Partille eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kungsbacka Kommun i Kungsbacka,
Göteborg,
Halmstad,
Laholm,
Hylte eller i
hela Sverige Särö skola ligger i Särö och är helt nybyggd inför skolstarten höstterminen 2012. Vi är ett tillagningskök som producerar cirka 3850 portioner dagligen. Arbetet i köket på skolan innebär framför allt att vara behjälplig i köket samt disk.
Du som söker har storkök- eller restaurangutbildning eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig. Tidigare erfarenhet av att arbeta i kök och kunskap om specialkoster är meriterande. Du behöver ha viss datorvana eftersom vi sköter alla beställningar och personalrapporter via datorn.
Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och har förmåga att planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du samarbetar bra med övrig personal och du är kundorienterad. Det är viktigt att du är medveten om och följer de hygienkrav som finns. Du är noggrann i ditt arbetssätt och du ser och tar tag i det som behöver göras.
Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med tillträde 20 augusti 2012. Tjänsten är en uppehållstjänst vilket innebär att du har längre ledigt på sommaren och under julen.
Välkommen med dina ansökan senast 10 juni 2012.
Mer information lämnas av
Kökschef Kerstin Axelsson
0300-83 63 35
Enhetschef Jessica Carlsson
0300-83 50 25, 0702-80 00 91
När du söker ett jobb hos Kungsbacka kommun vill vi att du använder dig av kommunens rekryteringssystem. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på "Ansök" längst ner i annonsen.
Publiceringsdatum2012-05-14Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKungsbacka kommun
AdressKungsbacka kommun
Stadshuset
43481 Kungsbacka
Jobbnummer 1243401
Observera att sista ansökningsdag har passerat.