Ekonomiassistenter till Experis konsultverksamhet
Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Vi på Experis Finance ser ett ökat behov av ekonomiassistenter i Göteborg och söker efter dig som vill ansluta dig till vår uthyrningsverksamhet. Arbetets omfattning och karaktär kan komma att variera något, därför är det här ett perfekt tillfälle för dig som är ute efter nya utmaningar och uppskattar möjlighet till variation i ditt arbete. En mer detaljerad beskrivning av tjänsten kommer att finnas tillgänglig i direkt anslutning till uppdragen.
Publiceringsdatum2015-11-10Dina arbetsuppgifterSom konsult hos Experis Finance arbetar du ute hos våra kunder som är välkända attraktiva företag. Beroende på uppdraget arbetar du med kund- och leverantörsreskontra eller något utav dem. Avstämning, bokslutsarbete och rapportering är andra arbetsuppgifter som ingår i ditt dagliga arbete.
Vem är du?
Vi vänder oss till dig med minst 1-2 års erfarenhet av reskontra-arbete inom det senaste året, från medelstora - stora bolag. Du har som lägst en ekonomisk utbildning på gymnasienivå eller en ekonomisk utbildning från högskola eller YH. Du talar och skriver utan hinder på både svenska och engelska.
Det är meriterande om du har arbetat i affärssystem som SAP, Agresso, Navision eller Visma. Du har god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Excel.
För att lyckas i rollen är du social, initiativtagande och positiv, det är också viktigt att du kan tänka dig att arbeta som konsult och trivs i en sådan roll. Du är noggrann, ansvarsfull och strukturerad och har lätt för att se vad som behöver göras och tar dig gärna an arbetsuppgifter.
Vad kan vi erbjuda dig?
Låt Experis öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och kan dessutom erbjuda dig:
• Möjlighet att arbeta i svensk och internationell miljö.
• Spännande tjänster på marknadens intressantaste företag.
• Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt.
• Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter.
Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.
Kontaktperson för detta jobbÄr du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken på denna sida. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten kontakta Jonas Andersson på Experis Finance
Jonas.Andersson@se.experis.com .
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJonas Andersson 031-617205
FöretagExperis Finance Huvudkontor
AdressExperis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2521467
Observera att sista ansökningsdag har passerat.