Ekonomiassistent till välkänt företag i Växjö
OnepartnerGroup Sydost AB / Ekonomiassistentjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OnepartnerGroup Sydost AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Tingsryd eller i
hela Sverige Vi söker nu en engagerad och driven ekonomiassistent till ett välkänt företag i Växjö. Som ekonomiassistent kommer du att ingå i ett ekonomiteam och stödja i olika administrativa och bokföringsrelaterade uppgifter.
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
Dina arbetsuppgifter som ekonomiassistent kommer innebära att hantera ankomstregistrering och kontering av leverantörsfakturor, kundfakturering, in- och utbetalningar samt olika typer av löpande bokföring. Administrativa uppgifter relaterade till ekonomifunktionen samt kontakt med kunder- och leverantörer ingår även i det dagliga arbetet. Om du har tidigare erfarenhet av detta, är det ett plus, men det är inte avgörande. Det viktigaste är att du trivs och brinner för ditt jobb!
Vem är du?
Vi tror att du är engagerad och driven att arbeta mot uppsatta mål tillsammans med dina kollegor. Du har en positiv attityd gentemot dina arbetskamrater och chefer och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Att arbeta självständigt och ta eget ansvar trivs du med samtidigt du alltid är redo att samarbeta med dina kollegor.
Vi ser att du har
relevant utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet
erfarenhet av arbete med bokföringssystem och Office-paketet
förmåga att arbeta självständigt såväl som i team
god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande för tjänsten
Erfarenhet av arbete inom liknande roll
Kunskap om och erfarenhet av att arbeta med specifika ekonomisystem
Certifieringar eller kurser inom ekonomi och redovisning
Ort: Växjö
Arbetstider: måndag-fredag - kontorstider
Omfattning: Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet med ambition att efter 6 månader övergå till anställning hos kunden.
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Stina Olsson på
stina.olsson@onepartnergroup.se eller Annie Afram på
annie.afram@onepartnergroup.se I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OnePartnerGroup Sydost AB (org.nr 556927-8475)
Arbetsplats Onepartnergroup Sydost AB
Kontakt Stina Olsson
stina.olsson@onepartnergroup.se Jobbnummer 8458047
Observera att sista ansökningsdag har passerat.