Ekonomiassistent till leverantör- och hyresreskontra
SJR in Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Kungsbacka,
Kungälv eller i
hela Sverige Vi på SJR söker dig som vill arbeta deltid som ekonomiassistent i Mölndal. Vår kund arbetar inom fastighetsbranschen och har behov av en ekonomiassistent på 40%. Behovet är omgående och löper till slutet av april 2020.
Vad innebär rollen?
Som ekonomiassistent kommer du att vara behjälplig ekonomiansvarig med leverantör- och hyresreskontran där du bland annat kommer att:
Betala leverantörsfakturor via filbetalningar
Kontera fakturor i attestsystemet och skicka vidare till
attestanter
Hantera betalningspåminnelser och feladresserade fakturor
Hämta inbetalningsfiler från internetbanken och läsa in i
fastighetssystemet Real
Skicka påminnelser
Administration kring autogiro och e-fakturahantering
Läsa över inbetalningsfiler från fastighetssystemet till
ekonomisystemet Hogia
Vem söker vi?
Vi söker dig med relevant utbildning inom ekonomi och som har erfarenhet av liknanden roll. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från mindre bolag där du har arbetat med många olika moment inom ekonomiområdet. Har du dessutom erfarenhet från fastighetssystemet Real och ekonomisystemet Hogia är det meriterande.
Som person är du prestigelös, kommunikativ och samarbetsvillig. Vidare är du noggrann i ditt arbete och har lätt för att lära.
Publiceringsdatum2019-11-05Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 031-333 54 88. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSjr In Scandinavia AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 4941543
Observera att sista ansökningsdag har passerat.