Ekonomiassistent till internationellt bolag i Kungsholmen
Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige SJR söker för kunds räkning en driven och ansvarstagande ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra. Du kommer att arbeta på ett väletablerat och
internationellt bolag med kontor i Kungsholmen, där du kommer att ingå i en
grupp om 5 personer. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader.
Publiceringsdatum2022-11-25ArbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent kommer du vara ansvarig för hela leverantörsreskontra flödet från ax till limpa, scanna, kontering, boka bank och stämma av, granskningar av fakturor och attest, påminnelser och inkasso, avstämningar, månadsbokslut. Du kommer även vara ansvarig för anläggningstillgångar, redovisning och löpande bokföringen.
BakgrundFör att lyckas i rollen söker vi dig som har en ekonomisk utbildning och-/eller tidigare erfarenhet av liknande uppgifter på en ekonomiavdelning. Du är en van användare av Excel och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Oracle. Du
kommunicerar väl på svenska som engelska både i tal och skrift.
Som person är du framåt och gillar när det händer mycket. Du räds inte för att ta egna initiativ och kan hugga i där det behövs. Vidare är du noggrann, strukturerad och ansvarstagande. Du är hängiven i ditt arbete och ger det lilla extra. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och fungerar utmärkt såväl i grupp som i självständigt arbete.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Atena Vinogradova. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-12-25.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Atena Vinogradova
atena.vinogradova@sjr.se Jobbnummer 7206364
Observera att sista ansökningsdag har passerat.