Ekonomiassistent till Hydroscand
Take Part AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2010-11-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till Hydroscand" (publicerad 2012-01-27) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Take Part AB i Stockholm,
Västerås,
Karlshamn eller i
hela Sverige För Hydroscands räkning söker vi nu en Ekonomiassistent för arbete med leverantörsreskontra.
Hydroscand-gruppen startades 1969 i Stockholm och är idag marknadsledande inom slang och ledningskomponenter i Skandinavien. Med en omsättning på över 100 miljoner EURO och drygt 550 anställda servar Hydroscand över 20.000 kunder i Sverige, Norge, Finland, Estland, Danmark, England, Lettland, Ryssland, Litauen och Vitryssland.
Med över 90 kontor och mer än 400 återförsäljare är målsättningen att alltid finnas nära kunden.
DINA ERFARENHETER OCH EGENSKAPER
Vi söker dig som har ekonomiskt gymnasium eller motsvarande utbildning och några års arbetserfarenhet. Du har bra datorkompetens och arbetar obehindrat i Officepaketet. Har du erfarenhet från ett eller flera affärssystem är det ett plus.
Som person är du noggrann och serviceinriktad. Vi tror tjänsten är intressant för dig som vill börja, eller vidareutvecklas på en ekonomiavdelning. Företaget sitter i trevliga och nyrenoverade lokaler i Sköndal.
För mer information, kontakta vår rekryteringskonsult Leif Almebäck på Take Part, 08-14 00 05. Vi gör urvalet löpande så vänta inte med din ansökan.
Publiceringsdatum2010-11-04Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-04
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagTake Part AB
AdressTake Part AB
Box 7644
10394 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 4A
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-14 00 15
E-postadress:
jobb@takepart.se Jobbnummer 770357
Observera att sista ansökningsdag har passerat.