Ekonomiassistent till företag i Kista.

Experis AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi på Experis Finance har just nu en stor efterfråga på ekonomiassistenter. Uppdragen kommer starta i början av Januari och pågår initialt 6 månader, med chans till förlängning. Är du intresserad av att arbeta med rekrytering och ta anställning som konsult hos oss på Experis är du välkommen att höra av dig till oss!





Till vår kund, en internationell koncern i Kista, söker vi en erfaren ekonomiassistent inom kundreskontra. Du kommer tillhöra en grupp bestående av 4 personer. Du kommer att bli anställd av Experis och arbeta som konsult hos vår kund med start 9 januari under minst 3 månader.

Publiceringsdatum
2016-12-14

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent sköter du all kundreskontra för de nordiska bolagen inom koncernen. Du arbetar med stora flöden i SAP. En del betalningar görs manuellt men de flesta görs i SAP. Allt arbete sker på engelska då koncernspråket är engelska.



Vem är du?

Du är tillgänglig för start omgående och har under de senaste 2 åren arbetat med kundreskontra i stora flöden, gärna på nordisk nivå. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du trivs med att arbeta i en internationell koncern med stora flöden i en föränderlig miljö. Du har färska kunskaper i SAP och behärskar det mycket väl.

Du trivs i rollen som konsult, att vara konsult hos oss innebär att du är positiv, självgående och initiativtagande.



Vad kan vi erbjuda dig

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.



Kontaktperson och Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande.

Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Sandra Ahlenius





Sökord: ekonoiassistent, kundreskontra, SAP, internationell, ekonomi

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-21
Ange följande referens när du ansöker: 14910
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Ahlenius Sandra.Ahlenius@se.experis.com

Företag
Experis AB

Adress
Experis AB
11181
11181 0180

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
3212285

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: