Ekonomiassistent till Ekonomikontoret

Östhammar kommun, Kommunledningskontor / Ekonomiassistentjobb / Östhammar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Östhammar, Uppsala, Heby, Tierp, Sala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Östhammar kommun, Kommunledningskontor i Östhammar

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER
Bokföring av kommunens in- och utbetalningar med dagliga avstämningar. I tjänsten ingår också arbete med fakturering samt kund- leverantörs- och anläggningsreskontra. Arbete med uppgifter kopplat till intern kontroll. Du ska vara delaktig och kunna utföra övriga förekommande arbetsuppgifter inom kontoret.

Publiceringsdatum
2007-12-06

Kvalifikationer
Vi söker Dig som har brinnande intresse för siffror och kontroll och har ekonomiutbildning på lägst gymnasienivå. Vi förutsätter att Du har god kunskap i hur en balansräkning fungerar och är uppbyggd. Du bör ha erfarenhet av att arbeta i större affärssystem med dagbokföring, redovisning och reskontror. Du ska ha grundläggande datakunskaper med god insikt och kunskap i MS-Office där främst kunskaper i Excel är nödvändigt för tjänstens utövande.

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare (2008-03-01)

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: 40/40

Kontakt
Per Engström, Ekonomichef , 0173-861 20
Nils Cidh, SKTF , 0173-860 00 vx

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www.offentligajobb.se/cv/cv/default.aspx?oj=true&EmployerAddID=106240

Ansökningar via vanlig postgång adresseras till
Östhammars kommun
Personalkontoret
Box 66
742 21 Östhammar
Sista ansökningsdag 2007-12-20
Ange följande referens när du ansöker: E 142/07
Vi tar emot ansökan via epost: personalkontoret@osthammar.se

Företag
Östhammar kommun, Kommunledningskontor
74221 Östhammar
Mer information på www.osthammar.se

Jobbnummer
67167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Östhammar kommun, Kommunledningskontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Östhammar kommun, Kommunledningskontor: