Ekonomiassistent start omgående och minst 1 år framåt Centrala S
Toptalent Jobs AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Toptalent Jobs AB i Stockholm,
Västerås,
Borås,
Göteborg eller i
hela Sverige Top Talent Jobs
Top Talent Jobs erbjuder rekrytering och uthyrning av konsulter inom områdena
Ekonomi, IT/Engineering, Life Science, Administration.
Vi kvalitetssäkra alltid bemanningsuppdraget genom kontinuerlig uppföljning med kund och konsult.
Vi tillämpar de allmänna bestämmelser enligt bemanningsföretagens branschorganisation och abpu-10.
För kunds räkning söker jag en Ekonomiassistent med start omgående och minst 1 år framåt
Har du arbetat brett inom ekonomi och känner dig trygg inom både kund- och leverantörsreskontra? Är du strukturerad, självgående och snabblärd? Då kan tjänsten som rekonomiassistent vara helt rätt för dig!
Sök tjänsten så snart som möjligt då den kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet har gått ut!
För kunds räkning söker vi just nu en konsult som kan täcka upp under en föräldrarledighet. Detta är ett långt fint uppdrag med start omgående. Du blir anställd av Top Talent Jobs och jobbet utförs i kundens lokaler i Centrala Stockholm.
OM TJÄNSTEN
Top Talent Jobs söker en ekonomiassitent för kunds räkning.
Du kommer kommer att arbeta brett inom både kund- och leverantörsreskontra. Du kommer att arbeta nära ekonomiansvarige och sitta tillsammans med övriga kollegor i ett öppet kontorslandskap.
ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiasssitent kommer dina uppgifter att omfatta alla steg inom både kund- och leverantörsreskontran. Det innebär att du bland annat kommer att kontera fakturor, bokföra och betala dem samt göra avstämningar. På reskontran kommer dina uppgifter exempelvis att innebära upprättande av leverantörsfakturor, ta ut inbetalningar från banken och bokföra dessa samt att kontrollera förfallna fakturor och skicka påminnelser.
Ytterligare exempel på uppgifter är:
• Hantering av utlägg
• Avstämning av balanskonton
• Budgetavstämning i vissa projekt
VI SÖKER DIG SOM
Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, YH-utbildning eller liknande. Du har minst två års erfarenhet från en liknande roll, exempelvis från ett mindre företag, där du arbetat brett inom både kund- och leverantörsreskontran.
Som person är du snabblärd, självgående och orädd för att ta dig an nya utmaningar. Du har en positiv inställning, en god känsla för service och kan snabbt sätta dig in i nya uppgifter. För att lyckas i tjänsten tar du vidare ett stort ansvar för dina uppgifter och säkerställer alltid en hög kvalité inom utsatt deadline.
ÖVRIG INFORMATION
• Start: omgående
• Omfattning: 100% flexibelt schema (det finns även möjlighet till längre omfattning)
• Placering: Centrala Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2018-05-24ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMirna Welander
mirnawelander@toptalentjobs.se 0736502248
FöretagToptalent Jobs Ab
AdressToptalent Jobs Ab
Kungsgatn 8
11143 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 8
Jobbnummer 4163609
Observera att sista ansökningsdag har passerat.