Ekonomiassistent På 8 Timmar I Veckan

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kundsräkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid, 8 timmar varje måndag medstart i slutet på augusti.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta brett med både administration och service, du kommer assistera företagets ekonomiteam med allt ifrån betalningar, leverantörsreskontra,fakturering, bokföring, hantering av löner och reseräkningar. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor på ekonomiavdelningen.Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa moderna lokaler. Tjänsten är på 8 timmar i veckan och du kommer att arbeta varje måndag, sedvanliga kontorstider.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd hos oss och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2019-07-12

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Hantera in- och utbetalningar
• Göra bokningar
• Hjälpa till med bokföring
• Kvittoredovisning
• Fakturering
• Avstämning med kund
• Vara behjälplig med löner och reseräkningar
• Assistera kollegor med övriga arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM

• Studerar ekonomi på högskolaneller har en annan sysselsättning
• Har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet och Mac
• Är flexibel, strukturerad och har en förmåga att arbeta med många bollar i luften
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

Som person är du positiv, social och flexibel. Du är driven, lösningsorienterad samt har en förmåga att kunnaprioritera och hålla deadlines. Du tar eget ansvar, har en förmåga att kunnaarbeta högt och lågt samt trivs i en föränderlig miljö.Du trivs att arbeta i ett team tillsammans med andra samtidigt som du kan ta eget ansvar .

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Örtenmark Nilsson matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4848539

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: