Ekonomiassistent På 8 Timmar I Veckan
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kundsräkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid, 8 timmar varje måndag medstart i slutet på augusti.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta brett med både administration och service, du kommer assistera företagets ekonomiteam med allt ifrån betalningar, leverantörsreskontra,fakturering, bokföring, hantering av löner och reseräkningar. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor på ekonomiavdelningen.Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa moderna lokaler. Tjänsten är på 8 timmar i veckan och du kommer att arbeta varje måndag, sedvanliga kontorstider.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd hos oss och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2019-07-12Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Hantera in- och utbetalningar
• Göra bokningar
• Hjälpa till med bokföring
• Kvittoredovisning
• Fakturering
• Avstämning med kund
• Vara behjälplig med löner och reseräkningar
• Assistera kollegor med övriga arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Studerar ekonomi på högskolaneller har en annan sysselsättning
• Har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet och Mac
• Är flexibel, strukturerad och har en förmåga att arbeta med många bollar i luften
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Som person är du positiv, social och flexibel. Du är driven, lösningsorienterad samt har en förmåga att kunnaprioritera och hålla deadlines. Du tar eget ansvar, har en förmåga att kunnaarbeta högt och lågt samt trivs i en föränderlig miljö.Du trivs att arbeta i ett team tillsammans med andra samtidigt som du kan ta eget ansvar .
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4848539
Observera att sista ansökningsdag har passerat.