Ekonomiassistent med intresse för projektadministration

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vi söker en ambitiös och engagerad ekonomiassistent som kommer att arbeta med projektadministration. Du kommer att ingå i ett Finance Team som består av nio kollegor. Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm och tjänsten är på heltid och beräknas tillsättas så snart som möjligt. Uppdraget löper tillsvidare.

I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta självständigt med projektredovisning samt processer inom projektredovisningen.


Arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna är varierande och den största delen av arbetsdagen kommer du fungera som länken mellan affären och projektansvariga konsulter för Danmark. Detta innebär att du sköter hanteringen av ekonomiska och administrativa ärenden och att dessa är korrekt utförda.

Är du en person som vill arbeta med projekt och som har en bakgrund inom ekonomi erbjuds du en bred och spännande roll med många kontaktytor!

Vidare innefattar dina arbetsuppgifter inom projektadministration att du matchar leverantörs-fakturor samt supporterar medarbetare och ledare med tidrapporteringsfrågor och projektärenden. I rollen kommer du även att sköta systemadministrationen samt stämma av konton för de olika projekten. Som ekonomiassistent kommer du även att arbeta med hanteringen av externa och interna kostnader samt diverse utlägg och reseräkningar för Sverige.


Din bakgrund:
Vi söker dig med minst eftergymnasial utbildning inom ekonomi och ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - gärna inom reskontra. Vi ser att du har god kommunikativ förmåga och trivs i en varierad roll. Full yrkesskicklighet i både svenska och engelska är ett krav.

Då rollen innebär många kontaktytor bör du känna dig bekväm i en koordinerande roll samt ha en serviceinriktad inställning. Vi ser också att du har ordningssinne, är ansvarsfull och duktig på att prioritera ditt arbete. Vidare är du samarbetsvillig med en förmåga att skapa goda kontakter.

För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Iren Sayar 070-090 54 92 eller iren.sayar@avanzera.se. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-02-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 1162
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4601090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: