Ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra
Magna AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Kundföretaget
Office Management är en heltäckande leverantör inom kontorsutrustning. Vi erbjuder våra kunder helhetslösningar och samarbetar med marknadens bästa leverantörer. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala och Oslo med totalt ca 300 anställda. Med en omsättning 2013 på närmare 800 miljoner är vi en organisation som kännetecknas av engagemang, kvalitet och affärsfokus.
Mer information finner du på
www.officemanagement.sePubliceringsdatum2015-11-09Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent till vår kund kommer du att ingå i ett prestigelöst team, där du självständigt driver ditt arbete framåt. Dina arbetsuppgifter kommer att präglas av kontakter med andra avdelningar i företaget, så du måste trivas i en social och varierad roll.
Du kommer att arbeta med sedvanligt leverantörsreskontraarbete, en del avstämningar samt andra på en ekonomiavdelning förekommande arbetsuppgifter.
Arbetets omfattning: Heltid och kontorstider. Start enligt överenskommelse
ProfilVi tror att du som söker känner dig trygg i rollen som ekonomiassistent och har flerårig erfarenhet av leverantörsreskontraarbete. Du har en god ekonomisk förståelse samt en god administrativ förmåga. Meriterande är även om du har en akademisk utbildning inom ekonomi, detta är dock inget krav. Du har mycket goda kunskaper i Office paketet, främst i Excel. Gärna Visma och/eller Medius. Vidare är du även flytande i engelska och svenska, både i tal och i skrift.
Personliga egenskaper: För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du främst är en ansvarstagande och noggrann person som trivs i en miljö som ställer krav på struktur och organisation. Du har en god förmåga att kommunisera och du har en hög social kompetens. Slutligen är du en lättsam och glad person som trivs med att sammarbeta med andra.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Eva Holmen 08-501 685 18.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6457
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva Holmen 08-501 685 18
FöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2517814
Observera att sista ansökningsdag har passerat.