Ekonomiassistent med erfarenhet av SAP till Norrort - 50%

SJR in Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Har du arbetat några år som ekonomiassistent och har erfarenhet av SAP?
Då kan det här vara tjänsten för dig!

Vi på SJR söker nu en ekonomiassistent på deltid (50 %) till vår kund.
Vår kund har kontor i Upplands Väsby.
Uppdraget är med start omgående och väntas pågå 8 månader.

Du kommer främst att arbeta med leverantörsreskontra där dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara;

• Hantera, skanna och verifiera leverantörsfakturor
• Säkerställa att leverantörsregistret är uppdaterat
• Säkerställa attestflödet, hantera kontering samt verifiera och boka manuella leverantörsfakturor i SEK och annan valuta
• Förbereda betalningar
• Periodiseringar

Du kommer även få vara delaktig i projekt som berör företagets leverantörsreskontra.

Vem är du?

För denna roll ser vi att du har några års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, gärna med inslag av leverantörsreskontra. Som person är du driven, serviceinriktad och initiativtagande.

Du kommunicerar väl på svenska och engelska, och har erfarenhet av att arbeta med såväl Excel och med ekonomisystemet SAP.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2020-10-20

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef NN på 076 647 16 65. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-11-10.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel:

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sjr In Scandinavia AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
5406996

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR in Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Scandinavia AB: