Ekonomiassistent med erfarenhet av reskontra till Malmö
2Complete AB / Ekonomiassistentjobb / Malmö
2022-05-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent med erfarenhet av reskontra till Malmö" (publicerad 2022-05-18) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Malmö,
Lund,
Kävlinge,
Landskrona,
Helsingborg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-05-12ArbetsuppgifterVi söker dig som vill arbeta som ekonomiassistent med reskontra i en händelserik miljö. I den här rollen ingår du i ett team där alla arbetar med att erhåll en hög servicenivå. Du kommer att hjälpa till med de ekonomiska arbetsuppgifterna, framför allt reskontran i olika projekt och arbeta nära projektledarna.
Som ekonomiassistent till vår kund kommer du att arbeta med dessa arbetsuppgifter:
• Matcha arbetsorder med leverantörsfaktura
• Manuell utskrift och utskick av kundfakturor
• Kontering av leverantörsfakturor
• Avtalsfakturering
• Kontinuerlig uppföljning av Cash Flow
• Framtagning av statistik och annan ekonomisk rapportering
• Mail- och telefonsupport intern/extern kund
• Utreda fakturafrågor via ärendehanteringssystem
• Inregistrering av inkomna debiterings-/krediteringsunderlag
• Avstämning av kassarapporter inom Catering verksamheten
• Avstämning av inregistrerade underlag
• Krav och Inkasso
• Utreda returnerade fakturor
• Stöd och support till interna och externa kunder gällande olika processer
Om företagetVår kund arbetar inom service- och tjänstesektorn där medarbetarna och kunderna är i centrum. Du erbjuds en roll i en värderingstyrd verksamhet som kännetecknas av flexibilitet och ansvarstagande i en stor internationell koncern. Mer information ges vid personlig kontakt.
ProfilVi ser att du som söker har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Du har minst 2 års erfarenhet av att arbeta med kund- och leverantörsreskontra. Du har även goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel. Du talar och skriver svenska flytande samt skriver obehindrat på engelska då delar av kundens processer utförs av en samarbetspartner placerad i Indien.
Vidare ser vi att du är en person med hög servicekänsla, är mycket noggrann och stresstålig. Du är drivande och tar egna initiativ och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har god samarbetsförmåga och du tänker och agerar affärsmässigt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du erbjuds en värderingstyrd verksamhet som kännetecknas av flexibilitet och ansvarstagande i en stor internationell koncern.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv. Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag2Complete AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3163".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 2Complete AB (org.nr 556811-8334),
http://www.2complete.se Kontakt Matilda Dahlin
matilda.dahlin@2complete.se +46 76 869 30 58 Jobbnummer 6636929
Observera att sista ansökningsdag har passerat.