Ekonomiassistent med ansvar för kundreskontra

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Till vår kund söker vi nu en erfaren ekonomiassistent med ansvar för kundreskontra. Du kommer att spela en viktig roll på ekonomiavdelningen och blir den femte personen i ett team som präglas av samarbete, engagemang och ansvar.

Tjänsten är på heltid och vår kund sitter i trevliga lokaler på Hisingen. Du börjar som konsult via SJR och för rätt person finns goda möjligheter till anställning direkt hos vår kund.

Om rollen
Som ekonomiassistent har du ett självständigt ansvar för kundreskontran och dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Ansvar för fakturering samt matchning av inkommande betalningar

• Påminnelser och inkassohantering

• Kontoavstämningar inför bokslut

• Interna och externa kontakter kring ditt ansvarsområde

Publiceringsdatum
2023-04-14

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du är självgående i ditt arbete och trygg i dina kunskaper. Som person ser vi att du har en förmåga att arbeta självständigt och effektivt, du har en god analytisk förmåga och är lösningsorienterad.

Har du tidigare erfarenhet av Visma Net och att arbeta i MobiLast är det meriterande.

Du erbjuds en spännande och utmanande roll i ett dynamiskt bolag bland kompetenta och trevliga kollegor. Här värdesätts samarbete, utveckling och ansvarstagande.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2 maj.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Sofia Erikson
sofia.erikson@sjr.se
070-471 59 07

Jobbnummer
7661899

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):