Ekonomiassistent Levresk
Office Management Sharp Center AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm,
Strängnäs,
Uppsala,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige Office Management levererar helhetslösningar inom IT, kommunikation och kontor. Tanken är enkel - vi vill få våra kunders organisationer att fungera på sin mest optimala nivå genom att erbjuda intregreade lösningar som ger kunden tid över till sin kärnverksamhet.
Den största framgångsfaktorn för oss är våra anställda som alla fokuserar på att leverera den bästa lösningen för våra kunder. Vi är idag 320 anställda och har kontor i Stockholm, Uppsala, Gävle, Luleå, Göteborg, Helsingborg, Malmö och Oslo.
Vi fortsätter att växa och söker nu förstärkning av en noggrann och positiv ekonomiassistent som kan komma in och förstärka upp vår ekonomiavdelning omgående.
Publiceringsdatum2015-07-30Dina arbetsuppgifterPå vår ekonomiavdelning ser vi till att rätt siffror hamnar på rätt plats, att vi betalar och får betalt i tid och att allt är i sin ordning, därför är du en viktig pusselbit i vår verksamhet.
I denna roll så ingår du i vårt team som arbetar med leverantörsreskontra. Du arbetar självständigt med löpande bokföring, avstämning och lager. Du administrerar utbetalningar, utför internt och externt utredningsarbete, hanterar inkasso och påminnelsehantering samt månads- och årsbokslut.
Du blir en del av ett kompetent, trevligt och engagerat gäng på ett företag där vi alltid har nära till skratt och sätter våra kollegor, kunder och leverantörer i fokus.
Tjänsten är på heltid med arbetstid 08:00-17:00 måndag-fredag och det förekommer arbetstoppar när viss övertid kan krävas.
Personbeskrivning
Vi söker dig som har 5 års erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning och leverantörsreskontra. Du har studerat ekonomi och har arbetat i fakturasystem som Ascendo eller Medius, meriterande är även kunskaper i Visma Business. Svenska och engelska kan du flytande både skriftligt och muntligt.
Vidare så bör du tycka om att arbeta i ett högt tempo och trivs när det händer saker. Då arbetet innebär mycket kund- och leverantörkontakt är det viktigt att du trivs med det och att du är en service- och lösningsinriktad person.
För denna rekrytering så lägger vi ett stort fokus på dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen som ekonomiassistent är det viktigt att du är både hjälpsam och prestigelös. Du måste ha lätt för att samarbeta och ha god kommunikationsförmåga med samtliga delar av organisationen. Som person är du kvalitetsmedveten, ansvarsfull, strukturerad och självständig.
På Office Management arbetar "plus-människor" - människor som har en positiv grundsyn och som gör sitt bästa i alla lägen. För att trivas hos oss så bör du därför även ha en stor social kompetens och en positiv grundsyn samtidigt som att du är flexibel i ditt sätt. Förutom att du självklart ska vara en trevlig kollega som bidrar till att utveckla vår verksamhet så ska du vara resultatinriktad och alltid vara beredd att ge våra kunder, våra leverantörer och dina kollegor bästa möjliga service.
Är du den vi söker kan vi erbjuda dig ett arbete på ett växande företag med god ekonomi, roliga personalevent, förmåner och minst ett skratt om dagen.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi kan erbjuda dig en fantastisk arbetsplats med en otroligt stark gemenskap. Där vi har roligt på jobbet och där vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är för oss en självklarhet. Vi erbjuder vår personal alltifrån Rikslunchkort, fredagsfrukost, kick-offer, fester, friskvårdsbidrag och framförallt Sveriges härligaste kollegor!
Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.
Tillträde till tjänsten sker efter överenskommelse men gärna så snart som möjligt.
Är det dig vi söker? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Urval kommer att ske löpande. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att höra av dig till Andrea Brönnegård, HR Business Partner, på telefon 08-734 30 00.
Välkommen till vår framtid!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOFFICE Management Sharp Center AB
AdressOFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2372339
Observera att sista ansökningsdag har passerat.