Ekonomiassistent/leverantörsreskontra

Office Partner AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2007-10-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent/leverantörsreskontra" (publicerad 2008-01-23) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.

Vi söker en ekonomiassistent till ett internationellt företag i teknikbranschen.

Publiceringsdatum
2007-10-11

Dina arbetsuppgifter
Ankomstregistrering och kontering av leverantörsfakturor.
Kravhantering.
Avstämning av reskontran.
Betalningar.
Vara involverad i olika projekt inom finansavdelningen.

Kvalifikationer
Vi tror att du har gymnasieutbildning eller yrkesutbildning.
Du har kunskaper i officepaketet
Gärna kunskaper i SAP men inget krav.

Personliga kvalifikationer:
Du är en flexibel och noggran person som gillar ett högt arbetstempo.

Tjänsten skall tillsättas omgående!!!

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Ek ass
Vi tar emot ansökan via epost: philip.saponja@officepartner.se

Företag
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se
Mer information på http://www.officepartner.se

Jobbnummer
23108

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: