Ekonomiassistent, kundreskontra till Bravida i Södra Stockholm
TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Trivs du i en stor organisation där du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor inom ekonomi och kundreskontra med mycket ansvar? Sök nu!
Hos Bravida har du möjlighet att utvecklas inom ekonomi och kundreskontra inom en stor nordisk organisation i en expansiv period? TNG och Bravida söker nu en ekonomiassistent till Bravidas Service Center och deras team inom kundreskontra.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Bravida kan erbjuda dig en möjlighet att både arbeta självständigt samtidigt som du har ett tätt samarbete tillsammans med dina kollegor i teamet. Du kommer att ansvara för egna bolag inom Bravidas organisation och hanterar allt löpande inom kundreskontra.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du att arbeta med kundreskontra där du ansvarar för dina egna bolag. Du arbetar tätt ihop med hela organisationen och kommer att ha mycket interna kontaktytor. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:
• Inläsning av inbetalningsfiler
• Utredning och manuell bokning av oplacerade betalningar
• Ansvar för organisationens kundregister (kontroll och uppdatering)
• Avstämningar för kundreskontra (lev- reskontra) för alla Bravidas bolag
• Räntefakturering
• Påminnelsehantering samt hantering av inkassoärenden
• Uppsättning av e-fakturakunder
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET
Du, tillsammans med dina 4 kollegor kommer att hantera inkommande ärenden gemensamt och fungera som en central kontrollfunktion inom kundreskontran för alla Bravidas svenska bolag. Du kommer att ha kontaktytor både internt och externt.
Tjänsten planeras att tillsättas omgående och är på heltid. Du är placerade på Bravidas kontor vid Telefonplan i Södra Stockholm.
VEM ÄR DU?
För rollen ser vi att du har relevant utbildning och tidigare erfarenhet av att arbeta med kundreskontra. Du har en god systemvana, har du tidigare arbetat i Agresso och/eller med e-fakturor är detta meriterande.
Som person behöver du vara kommunikativ då du har mycket kontaktytor både internt och externt, vi ser också att du har en god servicevana och gillar att arbeta med problemlösning eftersom du kommer arbeta i en central funktion. Du ansvarar också för egna bolag, vilket kräver att du kan arbeta självständigt och lägger stor vikt vid att ta ansvar för att dina egna arbetsuppgifter.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-10-21ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Goldring, Affärsansvarig Rekryterare
therese.goldring@tng.seFöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3119603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.