Ekonomiassistent Kundreskontra Konsultuppdrag
Arena Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Flen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Flen,
Katrineholm,
Eskilstuna,
Gnesta,
Vingåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Flen,
Katrineholm,
Eskilstuna,
Vingåker,
Nyköping eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-11-07Om tjänstenArena personal söker för vår kunds räkning en engagerad ekonomiassistent för kvalificerat och långsiktigt konsultuppdrag med placering i Malmköping.
Tjänsten innebär en visstidsanställning på deltid där du kommer att anställas som ekonomikonsult på Arena personal. Det aktuella uppdraget är på 2-3 dagar i veckan i upp till 4 månader med start snarast.
Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att vara direkt underställd ekonomiansvarig. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta inbetalningar, inläsning av bankfiler, krav- och påminnelsehantering, kontering av fakturor, avstämningar och utredningar. I rollen är du kontaktperson både gentemot kunder och inom organisationen, där du besvarar förfrågningar över telefon och mejl från såväl interna som externa kunder.
ProfilVi söker dig med minst ett par års erfarenhet av rollen som ekonomiassistent, gärna med fokus på kundreskontra. Vi ser gärna att du har såväl intresse som fallenhet för ekonomisystem och att du är bekväm med arbete i Excel. I detta uppdrag kommer du inledningsvis att arbeta i affärssystemet Monitor.
Som person är du noggrann och strukturerad med problemlösningsorienterad och positiv inställning. Du är öppen, kommunikativ och initiativtagande och trivs i en arbetsmiljö med nära samarbete och högt i tak.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om företagetVi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningDeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1852
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktArena Personal AB
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna
KontorsadressRademachergatan 1, Eskilstuna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2059964
Observera att sista ansökningsdag har passerat.