Ekonomiassistent / Kontraktadministratör Till Boliden

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-05-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent / Kontraktadministratör Till Boliden" (publicerad 2018-05-30) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Bolidens räkning en ekonomiassistent/kontraktadministratör som vill ha ett spännande arbete inom ett stort internationellt bolag.

OM BOLIDEN

Bolidensövergripande mål är att skapa lönsamhet och tillväxt på ett ansvarfullt sätt med omsorg om människa, miljö och samhälle. Genom strategin med egna gruvor och smältverk bidrar de till en hållbar metallproduktion och säker metalltillgång i samhället.Boliden har hand om återvinning av metaller, där Boliden är en av de ledande aktörerna i världen. Genom att tillföra, förädla och återvinna samhällsnödvändiga bas- och ädelmetaller, är Boliden en viktig del i den cirkulära ekonomin.

OM TJÄNSTEN

Som ekonomiassistent/kontraktadministratör kommer du att sitta med i försäljningsavdelningens administrationsteam. Deansvarar för hela processen från orderläggning till att fakturan är betald.Som kontraktadministratörkommer du att ha stort eget ansvar, så det gäller att du är mycket noggrann, har lätt för att sätta dig in i nya system, ärsjälvgående och ansvarsfull. Du kommer att sitta i fina lokaler mitt i Stockholm City på Klarabergsviadukten 92.

Tjänsten är ett föräldravikariat på cirka ett år.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning för att sedan blianställd av Boliden, då de vill att alla anställdasom arbetar hos dem har lika bra förmåner.

Publiceringsdatum
2018-05-25

Arbetsuppgifter
Dina dagliga uppgifter kommer att omfatta:

• Kontakt med Bolidenskunder och interna intressenter, som logistikavdelning, försäljningsavdelning mm för att säkerställa orderstatus och flöde
• Hantering av kundorder
• Uppföljning av leveranser samt fakturering och uppföljning av betalningar
• Engagemangi diverse projekt för att förbättra Bolidensarbetsprocesser.

VI SÖKER DIG SOM

• Haren universitetsexamen, helst med ekonomi som huvudämne, eller motsvarande erfarenhet.
• Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration
• Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Mycket god datorvana och god kunskap inom Office-paketet

DET ÄR MERITERANDE OM DU:

• Har arbetat på med internationell handel tidigare
• Har enbakgrund inom metall / gruvdrift eller liknande industri
• Pratar flytande finska

Som person är du en proaktiv och ansvarsfull lagspelare som värdesätter ett arbete där noggrannhet med siffror är en nödvändighet. Du är serviceinriktad och uppskattar när du får samordna mellan olika intressenter. Dessutom har du god vana av att arbeta med olika system och databaser.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Denna rekryteringsprocess hanteras utav Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla frågor angående tjänsten går till oss.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Dahlin matilda.dahlin@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4166335

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: