Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra, start omgående!
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för uppdrag till en av våra kunder i västerort en driven och noggran ekonomiassistent med omgående start.
Missa inte chansen till ett utmanande och spännande uppdrag, sök tjänsten redan idag!
Tjänsten
I tjänsten som ekonomiassistent ingår du i en större ekonomiavdelning och kommer ha fokus på leverantörsreskontran. Du hanterar all daglig rutin kring leverantörsfakturor, betalningar och avstämningar. Du kommer initialt arbeta som konsult via Placera Personal men för rätt person finns möjlighet att bli anställd på kundföretaget. Tjänsten är på heltid med start omgående.
Publiceringsdatum2012-11-21Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Avstämning av levreskontrakonton
• Kontoavstämningar på löpande månadskonton
• Viss telefonsupport kring restskulder
• Hantering av levfakturor i Invocia
• Scanning av leverantörsfakturor
• Hantera manuella fakturor
• Hantera löpande filer från bank
• Säkerhetsställa att månatliga/vecko/månads statistiken presenteras till organisationen
• Övriga administrativa göromål inom ekonomiavdelningen
KvalifikationerI rollen som ekonomiassistent ser vi gärna att du har följande kvalifikationer:
• Gymnasieekonom eller annan ekonomisk utbildning
• Tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra, gärna från ett större företag
Som person är du självständig, noggrann och strukturerad samt trivs med att arbeta i team. Du är social, ödmjuk, flexibel och ha en god förmåga att samarbeta och kommunicera med såväl kollegor och övriga medarbetare.
Tycker du att tjänsten som redovisningsansvarig låter spännande? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person.
Arbetstider och omfattningHeltid/ Uppdrag 6 månader med möjlighet till anställning
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen, 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1398401
Observera att sista ansökningsdag har passerat.