Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra
TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2019-11-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra" (publicerad 2024-02-27) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Trivs du att jobba med reskontra och vill jobba i en spännande miljö som ekonomiassistent? Sök rollen idag!
Är du en ansvarstagande och driven person som trivs att jobba med reskontra? Ta då chansen att söka jobbet som ekonomiassistent i en spännande verksamhet där du självständigt jobbar med leverantörsreskontra. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I denna tjänst erbjuds en bred roll där du främst kommer att jobba med leverantörsreskontra. Har du även erfarenhet från kundreskontra är det meriterande och du får då möjlighet att jobba med både kund- och leverantörsreskontra. Du kommer att få möjligheten att jobba i en verksamhetsnära roll där du har många interna och externa kontaktytor.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som ekonomiassistent på reskontra kommer du att hantera:
* utbetalningar
* avstämningar
* kontering av fakturor
* viss bokföring
* bokningar av utbetalningar
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är ett heltidsuppdrag och du kommer att vara konsult via TNG under uppdragsperioden. Vår kund sitter i fina lokaler mitt i centrala Stockholm. Uppdraget kommer initialt pågå till mars 2020 med goda möjligheter till förlängning. Vår kund jobbar i Visma Business.
VEM ÄR DU?
För att passa i rollen som ekonomiassistent är det viktigt att du är van att ta eget ansvar, kan agera på eget initiativ och prioritera dina arbetsinsatser när det behövs. Du trivs bäst i ett företag där ingen dag är den andra lik och med tydliga deadlines och mål. Varje dag jobbar reskontrateamet tillsammans och vi värdesätter därför att du har en god samarbetsförmåga. Vi tror även att du har:
* minst två års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra
* har du även erfarenhet av arbete med kundreskontra är det meriterande
* har du tidigare jobbat med kravhantering är det meriterande
* kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2019-11-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTng Group AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tng Group AB (org.nr 556648-2781),
https://www.tng.se/ Arbetsplats TNG Group AB
Jobbnummer 4961195
Observera att sista ansökningsdag har passerat.