Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-08-30FöretagetBrandon arbetar inom merchandising och varumärkesprofilering. De designar, producerar och distribuerar produkter för att hjälpa sina kunder att stärka sitt varumärke och profilera sig på marknaden. Brandons kunder är stora välkända företag med verksamhet över hela världen. De arbetar även med retail support och hjälper kunder att öka sin försäljning genom att presentera och lyfta fram sina produkter på bästa sätt. Brandon har sitt huvudkontor på Lindholmen i Göteborg där du kommer att sitta i nya fräscha lokaler.
Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontra, avstämningar och hantering av fakturor. Då Brandon är en internationell organisation hanterar du även fakturor och utför betalningar mot länder utanför Sverige och Europa. Som ekonomiassistent ingår du i ett trevligt team om fyra personer som arbetat på Brandon i flera år.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning inom ekonomi
• Några års erfarenhet av leverantörsreskontra
• Det är meriterande med erfarenhet av leverantörsreskontra i en internationell miljö
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
Du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och agerande. Du har förmågan att se till detaljer i ditt arbete och du är mån om att lämna ifrån dig uppgifter som är korrekta. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Vidare är du en person som motiveras av att leverera lösningar och hjälpa dina kollegor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonom, ekonomiassistent, ekonomi, redovisningsekonom, redovisning, bokföring, kundreskontra, leverantörsreskontra, fakturering, moms, Jeeves, heltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Larsson
camilla.larsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3670641
Observera att sista ansökningsdag har passerat.