Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-08-30

Företaget
Brandon arbetar inom merchandising och varumärkesprofilering. De designar, producerar och distribuerar produkter för att hjälpa sina kunder att stärka sitt varumärke och profilera sig på marknaden. Brandons kunder är stora välkända företag med verksamhet över hela världen. De arbetar även med retail support och hjälper kunder att öka sin försäljning genom att presentera och lyfta fram sina produkter på bästa sätt. Brandon har sitt huvudkontor på Lindholmen i Göteborg där du kommer att sitta i nya fräscha lokaler.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontra, avstämningar och hantering av fakturor. Då Brandon är en internationell organisation hanterar du även fakturor och utför betalningar mot länder utanför Sverige och Europa. Som ekonomiassistent ingår du i ett trevligt team om fyra personer som arbetat på Brandon i flera år.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning inom ekonomi
• Några års erfarenhet av leverantörsreskontra
• Det är meriterande med erfarenhet av leverantörsreskontra i en internationell miljö
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och agerande. Du har förmågan att se till detaljer i ditt arbete och du är mån om att lämna ifrån dig uppgifter som är korrekta. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Vidare är du en person som motiveras av att leverera lösningar och hjälpa dina kollegor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonom, ekonomiassistent, ekonomi, redovisningsekonom, redovisning, bokföring, kundreskontra, leverantörsreskontra, fakturering, moms, Jeeves, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Larsson camilla.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3670641

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: