Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2016-10-28

Företaget
Företagets kärnverksamhet är inom luftrening med fokus på design och tillverkning. Med energieffektiva, högpresterande och ansvarsfullt tillverkade produkter är de etablerade över hela världen och har sitt huvudkontor i Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent arbetar du huvudsakligen inom leverantörreskontra samt med projektredovisning. Dina arbetsuppgifter innebär att förbereda utbetalningar och hantera kostnadskontroller såsom kvitton och traktamente. Vidare arbetar du med bokföring på månads- samt årsbasis. Som ekonomiassistent är du med och förbättrar samt sätter/skapar processer och tydliga rutiner.

Uppdraget pågår februari ut med chans till förlängning efter detta.


Kvalifikationer
• 1-2 års arbetslivserfarenhet inom leverantörreskontra/projektkontering/projektredovisning
• Akademisk utbildning inom ekonomi
• Goda kunskaper i Excel
• Meriterande med erfarenhet i NetSuite
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska då detta är bolagsspråket

Att ha förmågan att arbeta självständigt och driva sitt eget arbete framåt är av stor betydelse för rollen som ekonomiassistent och vi söker dig som är van vid eget ansvar. Då du arbetar med siffror är du givetvis noggrann och mån om att det du gör blir så väl utfört som möjligt. Att ta egna initiativ och sätta igång nya projekt är något du motiveras av och du har viljan att hjälpa andra samt anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare är du strukturerad och har inga problem med att prioritera och växla mellan olika arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt Överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomiassistent, leverantörreskontra, projektkontering, projektredovisning, bokföring, utbetalningar, kostnadskontroller, processer, NetSuite

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson jessica.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3138544

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: