Ekonomiassistent i Göteborg

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2022-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent i Göteborg" (publicerad 2023-07-03) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Om uppdraget

Nu söker vi en ekonomiassistent till vår kund i Göteborg med start omgående efter överenskommelse. Detta är ett konsultuppdrag som pågår i 3 månader med goda möjligheter till förlängning.

Publiceringsdatum
2022-11-21

Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du främst arbeta med att starta avtal i ett leasingsystem, hantera leverantörsbetalningar, kontakt med kunder och hantera felaktiga fakturor i systemet.
Andra arbetsuppgifter som förekommer:

• kontakt med leverantörer
• hantera betalningspåminnelser
• hantera behörigheter i systemet
• allmän administration
• kundreskontra
• in och utbetalningar
• leverantörsreskontra

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning

• Minst 2 års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent
• Goda kunskaper i MS Office
• Erfarenhet av arbete i ekonomisystem

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Roy Hoang, Roy.Hoang@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Roy Hoang
roy.hoang@bemannia.se
0709667600

Jobbnummer
7191448

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: