Ekonomiassistent
AB Better Business World Wide / Ekonomiassistentjobb / Vallentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Vallentuna,
Täby,
Upplands Väsby,
Sollentuna,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Better Business World Wide i Vallentuna,
Täby,
Sigtuna,
Stockholm,
Håbo eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2011-01-31Om företagetAB Better Business World Wide har över 51 000 Mystery Shoppers, har genomfört Mystery Shopping i över 50 länder. Genom våra samarbetspartners kan vi åta oss uppdrag över hela världen. Vår affärside är att genomföra Mystery Shopping och kartlägga förbättringsmöjligheter ur ett kundperspektiv så att våra kunder kan göra Bättre Affärer. Better Business affärsidé har skördat stora framgångar och företaget står inför en snabbt expanderande utveckling inte bara i Sverige och i Norden utan även på internationell bas. Better Business utnämndes bland annat till ett av 2008 års Gasellföretag av tidningen Dagens Industri.
Vi söker nu en självgående ekonomiassistent till Better Business kontor i Vallentuna, Stockholm med start snarast. Tjänsten är på deltid, ca 75 % och du kommer att ingå i vår ekonomiavdelning som kommer bestå av två personer. Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med god gemenskap i Sveriges största Mystery Shoppingföretag.
Arbetsbeskrivning för tjänsten
I tjänsten ingår att ansvara för företagets löpande bokföring och avstämningar. Du kommer även förbereda inför samt genomföra bokslut och periodiseringar. Det dagliga arbetet består av fakturering, reskontra, moms- och skattedeklaration samt månadsavstämningar. Du skall också ansvara för anläggningsregister, likviditetsplanering och inför varje ekonomimöte ta fram underlag såsom resultat- och balansrapport.
Förutom ditt löpande arbete med bokföring skall du också bistå medarbetare med diverse arbetsuppgifter vid behov samt var serviceinriktad och svara på frågor från våra shoppers och kunder.
ProfilFör att passa in i rollen bör du ha arbetat med liknande arbetsuppgifter och gärna ha erfarenhet från löneadministration med tillhörande frågor. Kunskap inom redovisning och bokföring är krav samt god engelska. Har du erfarenhet från att arbeta med utländska kunder, med programmen i Visma och kan ytterligare ett språk ser vi det som meriterande.
Det är viktigt att du är en glad och positiv person med viljan att samarbeta och viljan att förbättra rutiner. Du tar stort ansvar för ditt arbete och har en stor portion med ödmjukhet .
Så ansöker duTror du att du skulle passa för tjänsten är du välkommen att fylla i ansökan, bifoga CV och personligt brev till
susanne@betterbusiness.se . Intervjuer kommer att ske löpande. Kontaktperson för frågor kring tjänsten är VD Susanne Sjölund,
susanne@betterbusiness.se alt 08- 5118 5113.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-01
Ange "Ekonomiassistent" i ämnesraden.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
susanne@betterbusiness.seFöretagAB Better Business World Wide
AdressAB Better Business World Wide
Vargmötesvägen 4
18630 VALLENTUNA
KontorsadressVargmötesvägen 4
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-5118 5110
E-postadress:
info@betterbusiness.se Jobbnummer 836762
Observera att sista ansökningsdag har passerat.